Splinter Cell Conviction Indir

Splinter Cell Conviction Indir

Splinter Cell Conviction Indir

Kızının Kalkışıyla ilgili soruşturma istemeden Eski temsilci Sam Fisher’ın eski ajansı Üçüncü Echelon tarafından öldürüldüğünü keşfetmesine katkıda bulunur. Şu anda bir dönüm noktası olan Fisher, milyonlarca kişiyi tehdit eden ölümcül bir terörist komployu engellemek için kendini zamana karşı bir yarışta bulur.

Kıymık Hücresi Mahkumiyeti

Yüksek oktanlı, engelsiz bir anlatı kullanarak devrim niteliğindeki oyun geliştirmelerini birleştiren Tom Clancy’nin kıymık hücre inanç okyanusu, yüksek teknoloji silahları ve olağanüstü bir operatörün ölümcül yetenekleri ile dişleri kollar ve tehlikeli bir operasyona davet ediyor. adalet ilkelerinizi oluşturmak demektir.

SPLINTER HÜCRE İÇİN YENİ EYLEM DÜZEYİ  Son teknoloji buluşların eksiksiz bir cephaneliği, bilinen Bilinen Son Pozisyon ™ yöntemiyle düşmanları aşmanıza, Mark ve Execute ™ özelliğiyle düşmanları etiketlemenize ve kaldırmanıza ve çok daha fazlasına olanak tanır.

BLOCKBUSTER DENEYİMİ  Olağanüstü bir hikaye anlatımı stili, güvenin umutsuz olduğu ve bir adaletin kanunun üzerinden geçmesi gereken bir dönme temsilcisinin uçucu dünyasına göz atarken sandalyenizin kenarında kalmanızı sağlar.

ÇENE DROPPING GÖRSELLERİ  Devrim niteliğinde yeni bir resim yönü, sizi Sam Fisher’ın hikayesine tamamen kaptırmanızı sağlayacak tamamen sorunsuz bir oyun deneyimi sunuyor.

Bu, oyuncunun düşmanları öldürerek belirli sayıda dereceyi tamamlaması gereken gerçekten ilginç bir oyundur. Bu oyun varyantı içinde, geliştiriciler bir oyuncunun hedefini işaretlemeyi ve tek tek öldürmek yerine tüm düşmanları öldürmeyi içeren bazı yeni özellikler eklediler. Bu istisnai bir yol. Ayrıca düşmanın önce öldürülmesi gereken ve bundan sonra öldürülmesi gereken hedefin önceliğini de belirleyebilir. Bu oyunda yer alan bir diğer en önemli özellik, oyuncunun diğer bireyin inancını okuyabilmesi ve bu sayede farklı derecelerde yardım alabilmesidir. Bir oyuncu ayrıca tamamen çevreden dahil olma yeteneğine sahip olabilir ve bununla sosyalleşebilir. Bazı yeni yenilikçi teknoloji silahları oyundan tanıtıldı.

AİLE SLEEK SİYAH CATSUIT ve çok amaçlı görüş başlığı (ünlü, ikonik üç parlayan yeşil daireler ile), hiçbir yerde Krem rengi-turuncu bir hapishane tulumu ve saat 5 (artı fazla mesai) gölgesi ile görülemedi – Sam Fisher bir franchise yeniden icadı için görünüyordu. Sonuçta, senaryoyu ters çevirmeyi düşünmüyorsanız, en sevdiğiniz hükümet gizli ajanımızı bir kupa çekiminde göstermezsiniz. Ancak Splinter Cell: Double Agent bu sözsüz sözü yerine getirmedi. Tabii, Fisher gizli dizinin dördüncü bölümünde hapiste biraz zaman geçirdi, ama sadece yarı pişmiş bir seviyeydi (“mahkum” olarak, hala yüksek teknoloji araçlarından bazıları, chrissakes için vardı). Double Agent, hala harika bir oyun olmasına rağmen, daha fazla aynı oldu: karanlıkta daha fazla saklanıyor, daha fazla tırmanıyor,

Kıymık Hücresi Mahkumiyeti İndir

Ancak inanç o kadar hızlı bir “imtiyaz yeniden icadı” fikri ile çalışıyor ve Splinter Cell oyunu olarak bile tanımayabilirsiniz. Bu yeni oyuna geliştiricinin bakış açısıyla ve oynanış açısından bakalım – o zaman size ne düşündüğümüzü bildireceğiz.

Geliştiriciler şöyle diyor:

Kıdemli Yapımcı Mathieu Ferland, “Önceki Splinter Hücreleri’nde … karakterlerle duygusal bağlılığın olmadığını anladık.” “Size emir verildi, ne yapmanız gerektiği söylendi – çok güzel bir deneyim oldu, ama bu her oyun arasında bir ayrım eksikliği yarattı. Oyunun zaman içinde biraz tekrarlı olduğunu düşündük. Değişmeye karar verdik, Orijinal Splinter Cell’den bu yana ilk kez çekirdek mekaniğini, çekirdek oyununu değiştiriyoruz. “

Ancak kurgusal bir bakış açısından, iyi bir sebep olmadan oyun oynamayı beceremezsiniz. Aksi takdirde, zorlanmış gibi görünebilir – ya da belki de tamamen yeni, farklı bir oyun gibi hissedeceksiniz. “Çift Ajan’dan sonra üst düzey hikaye” diyor Ferland, “iki yıl geçti ve eski Sam’in bir arkadaşıyla yanlış giden bir şey var ve Üçüncü Echelon Splinter Cell’in çok gizli koluna geri dönmeye karar verdi. Her şeyin işlevsiz olduğunu keşfediyor – eskisi gibi çalışmıyor – ve bir noktada Sam, öyle olmasa bile çok kötü algılanacak bir şey yapmak zorunda kalacak. bir kaçağa dönünce tüm bu yıllar boyunca ona ihanet edenler tarafından avlanacak.Bir noktada Sam onu ​​kimin niçin kovaladığını ve neden – ve bu noktada,

Belki de, tüm niyet ve amaçlar için yepyeni bir oyun: “Bir kaçak olarak Sam tüm bu rahatlığı kaybediyor” diyor Ferland. “Kendisi bu yeni duruma hakim olmanın yeni yollarını bulmalı, yeni araçlar bulmalı, yeni bağlantılar bulmalı ve böyle. Her zaman ayak parmaklarında, sırtını izliyor. Bu, bekleyebileceğiniz önceki Splinter Hücrelerinden büyük bir fark. Şimdi, hareket etmelisin – çevreye daha reaktif olmalısın. “

Geliştiriciler, neyi çektiklerini göstermek için, Mahkumiyet’in gelişimi için ilham kaynağı olarak kullandıkları çeşitli klipleri içeren bir karma video gösterdi: Bourne Identity,  Die Hard , The Fugitivej 24 … bize sorarsanız oldukça iyi bir kaynak materyal.

KALABALIK KONTROLÜ

Düşman yapay zekasıyla uğraşmak için daha kolay bir zamanınız olacak … sivil AI çalışabiliyorsanız Her zaman bir kalabalıkla karışabilirsiniz, ancak birinin içinde soğukkanlılıkla yürümek kadar basit değildir. Arkadaş gibi görünmek için rastgele bir Joe ile birlikte paça deneyebilirsiniz (böylece, polislerin aradığı “tek erkek şüpheli” olarak ortadan kaldırmak). Ama Joe’yla çok uzun süre kalmayın, ve biraz korkabilir, kapağınızı üfleyebilir. Ya da telefon kulübesinde arama yapmak (beklemek, insanlar hala bu şeyleri kullanıyor mu?) Veya duvardaki bir işareti okumak gibi diğer karıştırma yöntemlerini deneyebilirsiniz. “Sivil davranışları taklit etmek düşük profilli kalmanın anahtarı olacak,” diyor Kıdemli Yapımcı Mathieu Ferland, “ama tabii ki düşük profilli oynamak istiyorsanız.”

Oyun şöyle diyor:

Peki tüm bunlar bir kontrolörle oynayabileceğiniz bir şeye nasıl dönüşür? (Şu anda, Conviction 360 ve PC için özel bir anlaşma … Wii veya PS3 sürümü için plan yok.) Geliştiriciler bize oyunun nasıl çalışacağına dair bazı gösteri hedefi ve teknik demo videoları gösteriyor: Fisher’ı görüyoruz bir lokantadaki sivil giyimi, arkasında bir polis memuru ellerini başının üstüne koymasını söylüyor. Polis Fisher’ın yükseltilmiş kollarını kelepçelemeye çalışırken Fisher bir Jason Bourne çeker ve ustaca etrafında dönüp esiri olacağını silahsızlandırır. Kısa bir Casino Royale tarzı banyo kavgası, durak kapıları, aynalar ve lavaboların bir noktada polisin kafasını buluşturarak sonunda onu nakavt ediyor. Fisher kelepçeleri, tabancayı ve radyoyu alıp banyodan çıkar.

Dışarıda, kendisine doğru yürüyen başka bir polis fark eder, bu yüzden dikkat çekmek için hızla başka bir kapıyı iter, sonra masanın altına gizlenir. Daha sonra, polis açık kapıyı (inen merdiven boşluğuna götüren) kontrol etmek için gizleme noktasının yanından geçerken, Fisher arkasından gizlice girer, sağ bileğini küpeşteli kelepçeler, elini bırakmasını sağlar. sonra merdivenlerden aşağı doğru iter. Fisher başka bir kapıdan geçerek zemine başka bir subayla mücadele etmek için suçlar, sonra ona sağ kancalı bir ışık verir. Daha fazla polisin savaşa katılması için Fisher, girişi engellemek için bir kapının önüne ağır bir servis istasyonu iter.

Fisher daha sonra restorandan çıkar ve yoğun bir sokak pazarının ortasındadır. Siviller ve tüccar çadırları onu arayan yarım düzine silahlı polislerden gizlenmiş durumda. Etrafı sarıldı, ancak daha önce kaydırdığı tabancayı çıkardığı ve sadece alışveriş yapanları ürkütmek için – ve daha özel olarak, bir sosisli sandviç satıcısından kaçmak için birkaç kutuya zararsız atışlar yaptığı sessiz bir alan buldu. onun standı. Fisher daha sonra sosisli sandviç arabasının propan tanklarına ateş ederek kalabalığı dağıtan bir patlamaya neden olur. İnsanlar çığlık atıp kaçarken Fisher kapşonunu başının üstüne çeker ve kaosla karışır, yakalamadan kaçar ….

Az önce tarif ettiğimiz her şey önceden hazırlanmış, senaryolanmış bir videodan gelse de, Conviction’ın oynamasını temsil ediyordu, ki bu tamamen senaryosuz olacak. Kavgalar, ipuçlarını arayan polisler (ve açılan kapıyı kontrol eden), sivil tepkiler, kalabalığa karışan … oyuncunun şu anda ne yaptığını ve yapay zekanın ne olduğuna göre her şey anında gerçekleşecek (hem düşman hem de tarafsız) durumu ve çevresini değerlendiriyor. Geçmiş Splinter Hücrelerinden çok farklı bir formül – artık karanlıkta saklanmak ve geçmişte gizlice (veya yukarı ve nakavt etmek) korumalarla ilgili değil. Şimdi, gerçek hayattaki sivil durumlardasınız – ve aletler, silahlar değil, zahmetler sizi rahatsız edecek.

MULTPLAYER CROWD

Splinter Cell’in mükemmel casuslara karşı paralı askerler çok oyunculu oyunu: Pandora Tomorrow, Chaos Theory’de daha sert, Double Agent’ta daha az hardcore ve şimdi tamamen gitti. Gittiğini gördüğümüz için çok üzüldük, ancak silahlara karşı becerikli aletlere, güçlere ve gizliliğe karşı gizlilik oyunu Mahkumiyet dünyasına tam olarak uymuyor. Feriand, “Tek oyunculu deneyim için geliştirilen programdan mümkün olduğunca yararlanacağız” diyor. Diyerek şöyle devam etti: “Her zaman önceki Splinter Hücrelerindeki tek ve çoklu arasındaki kontroller ve oyun oynama açısından tutarsızlığın bazıları için bir güç ve diğerleri için bir sorun olduğunu hissettik.”

Conviction’ın çok oyunculu oyununun nasıl çalışacağından henüz emin değiliz, ama Feriand, “Şimdilik tek söyleyebileceğimiz, Conviction’ın çevrimiçi bir kalabalığa sahip olacağı ve oyuncuların kalabalık üye olarak giyineceğinden eminim …. bunun bizi nereye götürebileceğini öğrenin – oyuncular bazı paranoya hapları hazırlamalıdır. “

Casuslara karşı meres online oyun-oynamayı hiç görecek miyiz? Ferland, “Bir gün klasik ışık ve gölgeli gizlilik ve çok oyunculu formatını yaratmada hala çok eğlenceli olduğunu fark edersek, tekrar ziyaret edebiliriz” diyor.

Diyoruz:

Kabul edelim: Tom Clancy oyunlarının çoğu zeki yapay zekasıyla tanınmıyor, bu yüzden bu bize Mahkumiyet’in ne kadar iyi bir araya geleceği konusunda biraz şüpheci kalıyor. Sonuçta, oyun gerçekçi durumlarda doğaçlama yapmakla ilgilidir ve gerçekçilik sadece oyuncu olmayan tüm karakterler (NPC’ler) davranıyorsa orada olacaktır … iyi, gerçekçi. Ancak bu AI, geliştiricilerin vaat ettiği gibi çalışırsa ve NPC’ler robotikten daha insansa, o zaman lanet olsun, bu inanılmaz bir oyun olabilir. Sizi destekleyecek hiç kimseyle kaçak olmamanın paranoyası, her zaman ayaklarınız üzerinde düşünmek zorunda olduğunuz, yaptığınız şeye tepki veren bir dünya – kâğıt üzerinde, İnanç kulağa inanılmaz geliyor. Şimdiye kadar gördüğümüz her şey oyunun bir bütün olarak sadece küçük, önemsiz bir parçası değilse (tekrar bakın: Double Agent’ın hapishane eşyaları), bu gerçekten dizi için tamamen farklı bir stil. Bu bizim tarafımızdan iyi – Fisher supertight siyah takım elbise çıkmak ve yine de yeni bir şey denemek için biraz kaşıntı.

Leave a Reply