Rise Of Legends Indir

Rise Of Legends Indir

Rise Of Legends Indir

Tam başlığından (siz zeki bir grup, siz) hesaplayabileceğiniz gibi, Rise Of Legends yeni Rise Of Nations oyunudur. Bununla birlikte, bir devam filmi olarak adlandırmak, tamamen doğru olmaz çünkü geliştirici Big Huge Games, Legends’ı biraz farklı bir yöne gönderiyor, çekirdek oynanışı hemen hemen aynı tutuyor, ancak gerçek dünyadaki tarihsel ortamı bir fantezi diyarının lehine kullanıyor. Aio aradı. Geçmişte, Ensemble Studios’un, fantastik Age of Mythology ile tarihi Age of Empires II’yi takip ederek, popüler Age of Empires serisini benzer bir yöne götürdüğünü gördük. Yani eşi benzeri görülmemiş bir adım değil.

Moaner Lisa

Bununla birlikte, bunu yazarken, Big Huge Games’in odak değişikliğinin ayrıntıları halka yalnızca birkaç gün boyunca açıktı ve Rise Of Nations adanmışlarından oluşan bir azınlık, kendisini hayran sitesi mesaj panolarında aşırı hızlanmaya itti. “Yeni RON için tüm umutlar gitti” diye feryat ederken, mutsuz bir çocuk feryat ederken, diğerleri tipik bir İnternet fanatiğini terk ederek utanç ‘ve korkunç’ gibi sözler savuruyor. Ve düşünmek için, bazen oyun oynamanın neden bir geeky eğlence olarak kabul edildiğini merak ediyoruz.

Ancak sızlanan zeka oyunları bizim kadar şanslı değil: Aslında oyunu E3 öncesi açılış etkinliğinde yakından ve kişisel olarak görmeliyiz ve gördüğümüz şey … şey, oldukça heyecan verici. Big Huge Games başkanı Brian Reynolds (Sid Meier ile birlikte çalışarak, Civilization II ve Alpha Centauri gibi becerilerini geliştiren), Aio’nun standart Tolkien’den ilham alan kılıç ‘n’ büyücülük dünyası olmaktan ziyade, sihrin yanında yarı ileri teknoloji var. Görünürde cin veya sivri şapka yok.

Da Vinci Kodlayıcıları

Tek oyunculu seferde, kardeşi gizemli bir şekilde öldürüldükten sonra bir şehir devletinin başına geçen taze yüzlü bir mucit olan Giacomo’nun çekici kahverengi ceketini giydiğinizi görüyor. Bu şehir, oyunda ortaya çıkacak teknoloji odaklı iki ülkeden biri olan Vinci adlı bir fraksiyonun parçası. Leonardo da Vinci’nin (evet, tahmin ettiniz) ünlü tasarım çizimlerinden esinlenen silahlar ve savaş makineleriyle Vinci, aslında steampunk bir millet. Şehirleri, sanayiin klasik işaretleriyle doludur: dönen çark dişleri, parlayan borular, yürüyüş yolları ve duman bulutlarını püskürten bacalar. Daha yakından bakıldığında, Vinci işçilerinin günlük işlerine devam eden küçük şekilleri ortaya çıkar. Çekici şeyler.

Rise Of Legends’ın şehirleriyle ilgili bir başka şey de, sadece birbirine yakın yerleştirilmiş binalar topluluğu olmadıklarıdır; tek, yekpare varlıklardır. Bunları inşa ederken, mevcut yapılara otomatik olarak sorunsuz bir şekilde eklenen uzman bölgeleri (askeri, hava kuvvetleri, bilim vb.) Atayabileceksiniz. Sim City öyle değil ama oyunun görsellerine başka bir boyut katmalı.

Göz Şekeri

Ve bu oyun dudak uçuklatacak kadar güzel görünmüyorsa lanet olsun. Orijinal Rise Of Nations incelememiz, Big Huge Games’i grafiksel dalgalanmadan önce oynanışı koyduğu için alkışladı. Pekala, işlerin oyun tarafı artık çözüldüğüne göre, telaşlar yürürlükte – ve çok şükür ki, yapılacak çok şey var. Reynolds bize, güçlü bir sihir ileri teknoloji ile ayak parmağına geldiğinde aşağıya inen, dünyayı sarsan, dehşet verici bok gibi kabarcıklı beyaz-ateşli grafikler olarak tanımladığı şeyi yaratma arzusunu anlatıyor.

Şehirler bunun sadece bir yönü; birimler daha da etkileyici. Örneğin Giacomo, iki ayaklı dev bir yürüyüşçünün tepesinde ilerler ve düşmanları toza boğar. Hava gemileri, saat mekanizmalı tanklar ve tirbuşon rotor kanatlı helikopterler tarafından destekleniyor. Reynolds’un gösterdiği bir başka ulus da, ipucunu Arabian Nights’tan alan sihire dayalı bir medeniyet olan Alim’dir. Bu yüzden tanklar, robotlar ve uçaklar yerine bir Alim generali cinleri, kum fırtınalarını ve dev akrepleri çağırabilir. Bitmiş oyunda iki ülke daha ortaya çıkacak (biri büyülü, biri teknolojik), ancak Big Huge Games isimler veya ayrıntılar konusunda sıkı duruyor.

Her Doge’nin Günü Var

Oyunda karşılaşacağınız ilk büyük düşman, Vinci ülkesi içinde güce aç bir rakip olan Doge. Giacomo’da mevcut olanlara benzer birlikler ve araçlar kullanıyor, ancak en azından Reynolds’un oynamasını izlediğimiz seviye geçilecek bir şeyse, kolunda birkaç tane çok kötü numara var. Birincisi, memleketimize uzaktan büyük mermiler yağdıran devasa bir mobil topdu. Reynolds onu yok etmek için bir bombardıman filosu gönderdi ve artık feshedilmiş obüsün devasa namlusu bir uçurumun üzerinden savrulurken fizik güzel bir şekilde gösterildi. (Bu arada, oyundaki tüm birlikler havaya uçtuğunda ragdoll yapacak ve düşen binalar tarafından ezilebilir.)

Rise Of Legends Indir

İkinci sürpriz, korkunç bir mekanik örümcekti. Bu dev çelik canavar, Giacomo’nun Alim müttefiklerini sıcak bir bıçak gibi tereyağıyla geçip saniyeler içinde düzinelerce birimi katletti. Reynolds, gözünde çılgınca bir parıltı olan Alim’in büyük silahlarını ortaya çıkarır: Mecha-örümceğine bir Premiership futbolcusunu utandıracak türden bir kavurma vermeye devam eden bir çift cam kanatlı ejderha. İş bitmiş. Demo bitti.

Komuta et ve feth et

Oynanış açısından, Rise Of Legends, selefinin kaldığı yerden devam edecek gibi görünüyor: amaç, esas olarak, ana gerçek zamanlı olarak desteklenen sıra tabanlı bir makro seviye modu (muhteşem ayrıntılı bir haritada oynanan) kullanarak dünyayı fethetmektir. modu. Kaynak yönetimi bir kez daha rol oynayacak – şimdiye kadar hem altını hem de Timonium adlı bir maddeyi gördük – ancak ekran görüntülerinden de görebileceğiniz gibi, ikinci moddaki toprağın yalanı artık düz değil; bu kesinlikle oyunu oynama şeklinizi etkileyecektir.

Rise Of Legends’ın çok oyunculu modunun planlarından bahsetmeden çıkış yapamayız. Reynolds, Rise Of Nations tarafından sunulan hızlı tempolu çok oyunculu “öğle yemeğinizin tarihi” ise, o zaman Rise Of Legends’tan aldığınız şeyin kahve molanızdaki fanteziler olduğunu söyler. “Daha da hızlı olacak ve aşağı inmenize izin verecektir. Sizi zahmetli üsler inşa etmek ve teknolojileri araştırmak için saatler harcamaya zorlamak yerine, dakikalar içinde dövüşün, yazımın vb. nitty-cesurluğuna.

Sonuç olarak, ilk Age Of Empires III ekran görüntülerinin gün yüzüne çıkmasından bu yana bir strateji oyunu konusunda bu kadar heyecanlı olmadığımızı söylemek doğru olur. Ve neredeyse bir yıllık geliştirme süresiyle, yalnızca daha iyi olabilir.

Oyunlarda Sihir ve Makine

Rise Of Legends konseptinin göründüğü kadar orijinal, teknolojinin sihirle buluştuğu bir arka plan fikri, oyun dünyasında özellikle yeni bir fikir değil. Troika Games’in Fallout-esque Arcanum’u alev püskürtücülerin, hava gemilerinin ve buharlı trenlerin orklar, cüceler ve büyücülerle bir arada var olduğu unutulmaz bir dünyada bulunuyordu. Tek başına ayar, bu kusurlu RPG’yi bir bahis değerine dönüştürdü.

Daha az belirsiz bir örnek, delice başarılı Final Fantasy VII’dir]. Silahlar, motosikletler, trenler (tekrar), hava gemileri (yine) ve diğer çeşitli teknik şeyler, aptalca büyük kılıçlar, büyülü zırhlar ve hayat akışıyla ilgili bazı saçmalıklar kullanılarak dengelendi. ‘ Oyunla ilgili anılarımız hızla zamanın sislerine karışıyor, ancak yakında çıkacak Advent Children animasyon filmi onları geri püskürtmeli.

Doğaüstü ve bilimin tedirgin karışımı, en önemlisi şövalyelerin, elflerin, mızrakçıların ve griffonların buharla çalışan tanklar ve helikopterlerin yanında savaştığı birkaç masa üstü savaş oyununda da görülür.

sistem gereksinimleri

MİNİMUM

İşletim Sistemi: Windows XP / Vista /
7/8 / 8.1 / 10 İşlemci: INTEL 2.0 GHz Çift Çekirdekli
RAM: 1 GB
Video Belleği: 256 MB
Ses Kartı: DirectX Uyumlu
DirectX: 9.0c
Sabit Sürücü: 4 GB boş

ÖNERİLEN

İşletim Sistemi: Windows XP / Vista /
7/8 / 8.1 / 10 İşlemci: INTEL Core 2 Duo 2.66 GHz
RAM: 2 GB
Video Belleği: 512 MB
Ses Kartı: DirectX Uyumlu
DirectX: 9.0c
Sabit Sürücü: 4 GB boş

[email protected] Administrator
Selam! Benim adım Fahad Ali ve ben Profesyonel Blog Yazarı ve Yazarım. Çoğunlukla Teknoloji, Denemeler, Hikayeler ve Gadget\\\'lar Üzerine Yazıyorum Çünkü Yeni Şeyler Keşfetmeyi Seviyorum. Umarım Yazılarımı beğenmişsinizdir. Teşekkürler

Leave a Reply