Portal 1 Indir

Portal 1 Indir

Portal 1 Indir

Turuncu Kutu çöpünün runtunun, daha köklü ve beklenen franchise kardeşleri tarafından yarıya düştüğünü düşünen, yuvadan bir metaforun bekleyen çenelerine değil, parlak bir deliğe düşeceğini düşünmüştü. yakındaki bir duvardan çıkıp kalbimize giriyordu. Portal, The Orange Box için sadece hoş bir bonus değil, bunun yerine triponun en ilgi çekici, orijinal ve şaşırtıcı derecede parlak kısmı.

Oyun, her biri isimsiz portallar kullanılarak çözülmesi gereken bir bulmaca olan Diyafram Bilim Zenginleştirme Merkezi’nin klinik sınırları aracılığıyla bir dizi açıklanamayan testten oluşuyor. Boyunca, Al rutinini kontrol eden bir deney olan GLaDOS’un alaycı, dezavantajlı sesi, muzaffer olmanız durumunda nihai kek vaatleriyle sizi testten teste kadar metodik olarak yönlendirir.

Bu pasta şeytani ve hayali bir teşvik mi? Çikolata mı? Bunlar şüphesiz sorduğunuz sorulardan sadece ikisi. 1 cevapları zaten biliyor ve göründüğü kadar aptalca Portal, hikayesi ve anlatı yapısı hakkında bulmaca yönleri kadar bir oyundur. Bölüm 2’den çok daha ilginç ve hepsi de kolayca sindirilebilen dört saatlik bir oyun topluluğuna oturduğundan, şanlı bir şekilde eğlenceli bir oturuşta yeneceksiniz.

Portal 1 Indir

mühim

Portallar bu şekilde çalışır. Herhangi bir anda iki açık, bir mavi ve bir kırmızı olabilir. Bu portallar portal silahınızdan sol veya sağ fare düğmesi kullanılarak ateşlenir ve duvarlara, zeminlere ve tavanlara karşı yerleştirilir. Birine girerken, diğerinden çıkarsınız, birinden düşerseniz, diğerini aynı momentumla uçarsınız. Bir portalı bir duvara yukarı doğru tokatlarsanız, derin bir çukura atlarsanız ve yere çarpmadan hemen önce ayaklarınızı altına yerleştirirseniz, duvardan yüksek hızda çığlık atarsınız ve odanıza doğru ilerlersiniz. Tahmin edebileceğiniz gibi, testlerden birinin çözümü budur. Daha basit testlerden biri.

Portallar düzeyinde tasarımın dehası, her testin başlangıçta sezgisel olmayan portallar hakkında sizi eğiten bir işleve hizmet ettiği anlamına gelir. Oynanmayı öğrenmek gibi. İlk testler kısadır ve portal tabancaya hiç erişmenize izin vermeyin (aslında elleriniz arasında bir top atmanız gerekir) ve sadece portal kavramlarını temel bir anlayışınız olduğunda gitmenize izin verir üzerinde. Daha sonra, bu, bazı bulmacaların belirsizliğiyle yardımcı olur – sizi, çözümü yeterince uzun süre gerçekleştirmenin eşiğinde tutarlar. Bir testten asla hayal kırıklığına uğratmazsınız ve aynı şekilde ne yapmanız gerektiğini hemen fark etmezsiniz – mükemmel bir tasarım çalışması.

Oyunu yenmek, derinlemesine kavrayıcı geliştiricinin yorumuna (şimdiye kadar Valve’in dev-com teknolojisinin en iyi ve en eğlenceli uygulamasına – zamanlanmış bir Mücadele modu ve altı Gelişmiş test (önceki testlerin yeniden jigged versiyonları) ile erişmenizi sağlar. , biraz hayal kırıklığı yaratıyor). Portal cennette sadece dört saat geçirdikten sonra, bu ekstra içerik biraz eksik geliyor. Gelişmiş seviyelerde ilerleyeceksiniz, ancak oynamak için devasa bir dizi ekstra bulmaca olması gerektiğine dair zorlayıcı bir his var. Geliştiricinin önceki başlığı olan Narbacular Drop , modderler tarafından sürekli olarak ekstra içerik akışı ile beslendi ve yalnızca Portal’ın aynı şeyi oluşturduğunu umabiliriz.

LOL

Ve çok komik. Belki bir oyunda karşılaşacağınız en komik ve en iyi yazılmış (ve iyi seslendirilmiş) diyalog. Ayıltıcı minimalist tasarımı ve soğuk, neredeyse tıbbi atmosferi ile ona bakmayı düşünmezsiniz, ancak oynadığım her şeyden daha fazla kahkahalarla dolu anlara sahiptir. GLaDOS’un küstah kişiliği her çizgiyi bir zevk haline getirir ve sessiz, ancak güven verici derecede ağır bir arkadaşın yarım görünümü (Gordon Freeman değil) yarım duygusal bir dokunuş sağlar.

Oyunun tartışmasız neşeli sonuna ulaştığınızda, Portafs sloganı birdenbire gerçeğe dönüşüyor. Kısa olabilir, ancak birinci şahıs türünün temel kavramlarını yeniden düşünmeye zorlayan harika bir öğrenme deneyimi. Ayrıca, Prey’in statik solucan delikleri gerçekten bok gibi görünüyor. Görünüşe göre portallarla düşünüyoruz.

Plastik bir hapishanede uyanırken, ellerinize bakıp yavaş yavaş aşağı inen bir saati izlerken – arka planda garip bir bilgisayarlı ses cıvıl cıvıl olurken. Anında zorlayıcı ve ilginç bir şekilde, eskinin Half-Life’ı anımsatıyor.

Portal başlar ve devam eder, Black Mesa’nın HEV eğitim bölümlerinin ve monoton bilgisayar duyurularının bir havasıyla – daha sonra birinci şahıs bir nişancı / bilinmezde mümkün olanları alışık olduğunuzdan daha fazla boyuta iter.

Zamanlayıcı kenetlendiğinde, kendimi portala bakarken görebileceğim – Guantanamo-turuncu tulumuyla kaplı kel bir adam. Buradan çılgınlığa geçiyorum.

Daha küçük bir portal ortaya çıktığında, kendimi portala bakarken görebildiğim 9SV aracılığıyla – Guantanamo-turuncu K tulumuyla kaplı bir kel adam. Buradan w çılgınlığına geçiyorum.

Bundan bir saat önce, gerçek dünyada K, Portal tasarımcılarıyla tanışmıştım. DigiPen üniversitesinden altı yeni mezun (normalde bunlardan yedisi var, ancak bir tanesi Vegas’ta kayıyordu), hepsi dişlek sırıtışlara ve son derece neşeli demeanourlara sahipti. Baş honcho Gabe Newell, uni kurslarının son projesini – güzel tasarlanmış ve tasarlanmış Narbacular Drop’u – gördükten sonra Vana kulelerinde ofis verildikten sonra beklenebilecek bir görünüm ve tüm ekibi işe alarak olağanüstü bir emsal oluşturdu. kafasında bir Sourced-up versiyonu.

Daha da şaşırtıcı olan, Portal geliştirme çetesinden ikisi kadın -Bir dört yıl sağlam oyun gazeteciliğinden sonra böyle korkunç bir ihtimalle yüzleşmek zorunda kalmadan, tek fikirle başa çıkamadığım bir kavram.

Gözlerimi Kaparım

Oyuna geri döndüğümde ve oyuna on dakika kala, tuzağa düştüğüm araştırma merkezinin derinliklerinde, uzak, beyaz bir hastanenin soğuk beyaz tonlarının 50 ft üzerinde duruyordum. Bu çukurun üzerinden çıkış, çıkıntısı 1’den çok daha uzaktaydı. Sol tıklamayla altımdaki soğuk beyaz zemine mavi bir portal açtım, 180 derece dönmeden önce ve ustaca bir sağ tıklama ile ilerlememin çok üstünde çıkıntılı bir panele kırmızı bir portal yerleştirdim. Sonra okuyucu, atladım.

Mavi portalı dikey olarak yuvarlayarak, yatay hareket eden ve daha önce yer çekiminin verdiği hızda kırmızı portaldan geçtim. Çukurun uçurumunun üzerinden uçup çıkıştan kayma yapan bilgisayarlı bir ses, testin sonunda istenirse hem kek hem de şikayet danışmanlığının mevcut olacağını bildirmeden önce beni alkışladı. Portal, Prey’in kodlanmış portal dinamiklerini alır ve şimdiye kadar kıçına kadar iter. Yani, Prey’de zemindeki iki portalı büyütebilir ve sonra bir kutuyu bir kutuya itebilir ve yerçekimini her birinde yukarı ve aşağı bob’u izleyebilir misiniz? Herhangi bir oyun görünmeyen bir Al cıvıl cıvıl böyle bir backhanded esprili övgü verdi “İnanılmaz! Gurur olmalısın!” bir bulmacayı çözerken?

Valve yazarları ve müzisyenleri, şirket için sadece gittikçe düzensiz bir bilgisayarla kilitlenmiş gerçek bir yalnızlık hissi sağlamak için ve küpleri, uçurumları, saptırılmış enerji toplarını ve fiziği kaplayan bazı parlak bulmacaları ve her şekilde büküldüğünü garanti edebilirim. kalan Steam şikayetlerini sadece varlığıyla haklı çıkaran bir ya da iki sevinç olacak.

Portalın Özellikleri:

  • Eğlenceli oyun!
  • Güzel hikaye. (Biraz kısa ama yine de şaşırtıcı!)
  • Akıllı seviye tasarımı.
  • Sonuna yaklaştıkça zorlaşır.

Minimum sistem gereksinimleri:

  • 1,7 GHz İşlemci
  • 512 MB RAM
  • DirectX® 8.1 seviye Grafik Kartı (SSE desteği gerektirir)
  • Windows® 7 (32/64 bit) / Vista / XP
  • Fare, Klavye, İnternet Bağlantısı

Leave a Reply