Oblivion Indir

Oblivion Indir

Oblivion Indir

Elder Scrolls IV: Oblivion® Yılın Oyunu Sürümü, daha önce hiç olmadığı kadar tüm zamanların en iyi RPG’lerinden birini sunuyor. Şimdiye kadar oluşturulmuş en zengin detaylı ve canlı oyun dünyasına adım atın. Serbest biçimli oyun ve benzeri görülmemiş grafiklerin güçlü bir kombinasyonuyla, ana görevi kendi hızınızda çözebilir veya geniş dünyayı keşfedebilir ve kendi zorluklarınızı bulabilirsiniz. Yılın Oyunu sürümünde ayrıca Dokuz Şövalyeler ve Titreyen Adalar’ın genişlemesi, zaten büyük Oblivion dünyasına yeni ve benzersiz görevler ve içerikler ekliyor. Eleştirmenlerin neden Oblivion’a 2006’nın En İyi Oyunu adını verdiğini görün.

Elder Scrolls IV: Oblivion,  zengin bir açık dünyaya ve yüzlerce saatlik içeriğe sahip büyük bir tek oyunculu  RPG’dir . Tamriel’in kurgusal bölgesinde fantastik bir eyalet olan Cyrodiil’de gerçekleşir. Oblivion’da, istediğiniz şekilde oynamanız ve oyunun birçok görevini kendi hızınızda keşfetmeniz önerilir. İster büyülü güçlere sahip olun, ister kılıç ve kalkanla savaşın, ya da çevik bir suikastçı ya da okçu olun, Oblivion seçtiğiniz karakter olmanızı sağlar. Bu özgürlük, zengin dünya binası ve sürükleyici hikaye anlatımı ile birlikte, Oblivion’u tüm zamanların en iyi RPG’lerinden biri haline getiriyor.

Oblivion, geleneksel RPG tropiklerinin modern oyunlarla eğlenceli bir şekilde kaynaşmasını sunan, oyunda hem tanıdık hem de benzersizdir. Elder Scrolls serisindeki diğer oyunlar gibi  Oblivion da birinci veya üçüncü bir kişi açısından oynanabilir. Kullandıkça yükselen, karakterinizi çeşitli şekillerde daha güçlü hale getiren çeşitli beceri ve yetenekleriniz var. Örneğin, çok fazla zıplama çeviklik yeteneğinizi yükseltir ve bir kılıçla hasar vermek bir veya iki elli yeteneğinizi yükseltir.

Bu, oyuncuların genel ilerlemelerinden ödün vermeden ilginç buldukları dövüş ve becerilere girmelerini sağlar. Denemek için tonlarca farklı savaş seçeneği ve karakterinizi yuvarlamak için birçok başka yol var. Maceranızdayken yeni silahlar ve büyülere ek olarak denemek için tonlarca teçhizatla karşılaşacaksınız. Oblivion oynarken her zaman bir şeyler kazanıyormuş gibi hissedersiniz. İster altın, yeni donanım, deneyim ya da sadece eski moda bir eğlence olsun, Oblivion sizi sürekli değerli eşyalarla ödüllendiriyor. Görev yaparken çeşitli ilginç karakterler için çeşitli görevleri tamamlarken bu hazinenin çoğunu keşfedeceksiniz.

Görevlerin çoğu çeşitli hikaye satırlarına bağlıdır ve karşılaşacağınız ilk görev ana hikayeyi başlatır. Bir hapishanede uyanmak, özel bir karakter yaratacak ve bir hapishane molası başlatmaya yardımcı olacaksınız. Bu, tur karakterini, Cyrodiil’in her yerinde cehennem benzeri bir bölgeye portallar açan kötü bir tarikatı engellemeye çalışan gören bir zincir zinciri. Uzun ana görev, haritanın her yerinde seyahat etmenizi ve çeşitli savaşlara ve yan hikayelere katılmanıza yardımcı olacak. Kurtadamlardan ve şeytanlardan vampirlere ve goblinlere kadar, Oblivion avlanacak tonlarca yaratık ve ortaya çıkarılacak sırlarla ağzına kadar dolu. Ana görev sadece başlangıçtır, çünkü en iyi içeriğin bir kısmı katılabileceğiniz çeşitli “loncalarda” yer almaktadır. Katılmak için bir avuç lonca var ve her biri özel bir görev çizgisi ve özel donanım sunuyor. Assassins Guild, Thieves Guild, Mages Guild veya Fighters Guild’e katılmayı seçebilirsiniz. Her biri, çeşitli karakter seçeneklerinin gerçek gücünü göstererek yeteneklerinizi çeşitli şekillerde geliştirmenize yardımcı olur. Loncalar, bir cinayeti çözmek, perili bir evi araştırmak ve çok daha fazlası gibi gerçekten harika görevlere yol açar.

Yükümlülük İndirimi

Maryland, ABD eyaletlerinin en heyecanlıları arasında olmayabilir ve Rockville, Maryland şehirlerinin en heyecanlıları olmayabilir, ancak muhteşem yeni editörümüzün yırtıcı Yorkshire tonları, orada, pasaport ve seyahatle oraya uçacağımı bildirdiğinde fiş dakikalar içinde tozunu ediliyordu.

Sebep? Rockville, Bethesda Softworks’ün evi ve PC, The Elder Scrolls IV: Oblivion’da özel bir göz atmak için şirketin en gizli yeraltı inine düşecekti. Şimdi Noel yayınlanma tarihinden sadece birkaç ay sonra Oblivion hızla şekilleniyor. İçeriğin hemen hemen tamamlanmasıyla, Bethesda sadece son cila katmanlarını uygulamak ve kalan böcekleri ütülemek zorundadır. Yapımcı Ashley Cheng’e göre, “oyun oynamaya başlayabilmeniz için her zaman gelişimde bir nokta vardır, böylece oynamaya başlayabilirsiniz” İşte takım şu anda burası. Ashley artık stüdyoya girebileceğini söylüyor, “bir makineye atla, bir karakter yarat ve tüm oyun boyunca baştan sona oyna. Dengelenmeyecek, ama tüm unsurlar orada.

ATLAR KURSLAR

Oblivion hakkındaki son önizlemelerimizi okuduysanız, son derece etkileyici Radiant Al sistemi, inanılmaz derecede gerçekçi ormanları, gelişmiş görsel efektleri ve fiziği ve on binlerce diyalog satırının seslendirildiğini öğreneceksiniz. Oh, ve atlar – atları unutamayız.

Tüm bu unsurları, yönetici yapımcı Todd Howard tarafından yürütülen gerçek zamanlı bir demo sırasında tekrar gördük, ancak aynı zamanda bazı yeni şeylere bakmanın yanı sıra Bethesda’nın evi aradığı karanlık, labirent zindanını dolaşma ve üyelerle sohbet etme şansımız oldu. Takımdan.

Demodan sonra, Howard oyunun en son yapısına atıyor ve çeşitli ortamlarda bize çırpıyor (ovalar, bataklıklar, çalılıklar ve dağlar ve ormanlar olacak), silahlar ve zırhlar ve hatta bir hücrenin içinde tutuklandı. Morrowind’den farklı olarak, hapishane artık interaktif. Zamanınızı geçirebilir veya kaçmaya çalışabilirsiniz. Howard, “Kilidi seçmeyi deneyebilirsin. Yürürken bekçi cebini seçebilirsin,” diyor Howard. Hatta kargaşaya saldırabilir ve kargaşayı araştırmaya geldiğinde muhafızlara güç verebilirsin.

Kemiğe Kötü

Aslında, ana görev ‘dünyayı kurtar’ tipi bir anlaşma olmasına rağmen, Oblivion’da boşluğa bolca yer olacak. “Oyunda bazı kötü şeyler var, çünkü birçok insan kötülüğü oynamak istiyor.” Ve Oblivion’daki birleştirilebilir beş fraksiyondan biri olan Karanlık Kardeşlikte bir suikastçı olmaktan daha kötü ne olabilir? Howard, “Grupların her biri kendi başına bir rol yapma oyunu gibidir. “Büyücüler Loncası ile, çeşitli şehirlerden tüm sihir okullarını öğrenmelisin, sonra İmparatorluk Şehrindeki Arcane Üniversitesi’ne gireceksin. Bunu yapana kadar büyü ya da büyü eşyası yapamazsın. biraz Harry Potter-ish. Gerçekten bir büyücünün yolculuğu gibi geliyor. “

Daha sonra karakter sanatçısı Christiane Meister, karakter yaratmada kullanılan esnek yüz oluşturucuyu gösterir. Morrowind’in on oynanabilir yarışı kalır ve her birinin, oyun içi personeline benzersiz bir kupa sağlamak için yaşlı, gerilebilir ve başka şekilde değiştirilebilen temel bir yüzü vardır. Saç editörüne ekleyin (hayır, gerçekten) ve olasılıklar sonsuz hale gelir. İsterseniz bütün günü tek bir yüze harcayabilirsiniz, “diyor Christiane. Ve inan bana, Todd tüm günü yüzlerle oynayarak geçirdi, bir kıkırdama ekledi. Söylemeye gerek yok, tüm yüzlerin konuşma ve duyguları göstermek için animasyonları var .

Savaş mı istiyorsun?

Savaş ayrıca kapsamlı bir yeniden jigging geçirdi – programcı Steve Meister bizi düşman Al’daki değişikliklere ayrıntılı olarak götürüyor. En büyük değişiklik, savaş stili olarak adlandırılan bir şeyimiz: bir NPC veya bir yaratığın nasıl dövüştüğünü belirleyen bir ayar koleksiyonu. Ne sıklıkta saldırdıklarına, ne sıklıkta engellendiklerine, ne kadar hareket ettiklerine, ne zaman duracaklarına karar vermek için becerileri ve Al ortamlarıyla (saldırganlık, güven, rakiplerine karşı eğilimleri gibi) birlikte çalışır. okları veya aralıklı büyüleri yeniden çekiyorum. “

Oyuncu için mevcut olan aynı güç saldırıları ve “ avantajlar ”, rakiplerin silahsızlandırılması, felç edilmesi ve düşürülmesi gibi şeyler de dahil olmak üzere Al için kullanılabilir. Bazı düşmanlar dövüldükten sonra (bu kabul edilebilir veya reddedilebilir) verim verirken, diğerleri savaşın ilk işaretinde tepelere gider. Eğer yakınlarda bir silah varsa, onu alıp geri dönebilirler. Burada hızla yerimiz tükeniyor, ancak yine de Bethesda ziyaretimiz sırasında gördüğümüz havalı, korkutucu ve düpedüz etkileyici şeylere çok az değindik. Vampirlerden bahsetmedik (biri olabilirsiniz ve bu sefer misyonları kan emici olarak oynamaya devam edebileceksiniz), ses aktörleri (burada bazı büyük isimler ve Patrick Stewart),

Basitçe söylemek gerekirse, içerik ve oyun bolluğu var. Başka bir geliştirici sorumlu olsaydı bu endişe kaynağı olurdu (bkz. Kaynama Noktası) – ama Bethesda daha önce çıkardı ve tekrar yapmaya hazır gibi görünüyor. Öğrenene kadar uzun sürmeyecek.

Ye Olden günlerinde rol yapma oyunları sadece metin maceralarından biraz daha fazlasıydı. Doğuya gitmek için E ‘yazın ve siz şu ifadeyle karşılanabilirsiniz: Güzel bir ormandasınız. Güneş ışığı, aşağıdaki çim ve çiçekler üzerindeki benekli güneş ışığını yansıtan yemyeşil gölgelikten akar. Yirmi beş yıl sonra, karakterim doğuya gidiyor ve şimdi gözlerimin önünde tamamen inanılmaz 3D grafiklerle işlenmiş güzel bir orman var, sallanan ve gerçek zamanlı hava sistemine sallanan ve tepki veren dallar, pastoral kırsal.

Bu The Elder Scrolls IV: Oblivion – geliştirici Bethesda’nın yeni RPG’si ve geçen ay Dünyayı Değiştiren Oyunların konusu olan eleştirmenlerce beğenilen Morrowind’in devamı. Oblivion, imparatorun öldürüldüğü ve İmparatorluk başkentinin altında her türlü şeytani yaratığa izin veren kötü bir portal açıldığı Elder Scrolls evreninin Tamriel’in farklı bir bölümünde kurulmuştur. Cehennem canavarlarını yok etmek, imparatorun hayatta kalan oğlunu kurtarmak ve dünyayı ahem, unutulmadan kurtarmak sizin elinizde.

Mahkum

Tabii ki, bu bir Elder Scrolls oyunu, görevi nasıl tamamladığınıza ve hangi karakter olmak istediğinize bağlı, o savaşçı, büyücü, hırsız ya da aradaki herkes olsun. Oblivion hapishanede başlar, burada isimsiz bir mahkum olarak, göreve başlamak için önce kendinizi özgürleştirmelisiniz – bu, yeni nesil grafiklere hayran kalmayı bırakabilirseniz. Ve şimdi Oblivion’un karmaşık bir fizik sistemi var, 9.000’den fazla nesne ile etkileşime girebilir – karakteriniz duvardaki bazı kelepçeleri geçmeye başlarsa, gerçekçi bir şekilde hareket eder ve klan olurlar.

Sonunda kaçarsınız ve yarısı ormandan oluşan yaklaşık 16 mil kare olan eyaletin geri kalanının tadını çıkarabilirsiniz. Bethesda, Maryland Üniversitesi jeoloji laboratuarı ile toprağın nasıl aşındığını, kaya formlarının ve ağaçların nasıl geliştiğini inceleyen araştırma zamanı geçirdi. Şimdi oyunda gördüğünüz ormanlar ve ormanlar bir sanatçı tarafından yaratılmadı, kelimenin tam anlamıyla oyun tarafından büyütüldü, yoğun, organik bir his verdi ve senaryosuz olayların gerçekleşmesi için eşsiz bir yer haline geldi. Eğer gerekli simya becerileriniz varsa, dolaşan vahşi geyik çekebilir ve istatistiklerinizi artırmak için eti yiyebilir veya çilek ve mantar toplayabilir ve hatta iksir oluşturmak için birleştirebilirsiniz. Buna ek olarak, ekranın altındaki bir pusula her zaman bir zindan gibi en yakın ilgi noktasına işaret eder, böylece

Zindan ustası

Oblivion, ekibin daha fazla görev ve etkileşimli eşya, yenilecek düşmanlar ve tuzaklar gibi diğer sürprizlerle dakikadan dakikaya kadar bir hareket olmasını sağlayarak ekibin oluşturmak için çok fazla zaman harcadığı 200’den fazla el işi zindana sahiptir. Savaş hala son derece önemlidir, ancak artık yakın dövüş, savunma ve sihri kolayca birleştirebilmeniz için yenilendi. Saldırı düğmesine basarak hızlı bir kılıç saldırısı çekersiniz, oysa saldırı düğmesini basılı tutmak düşmanlarda çok daha güçlü bir tokatlama gerçekleştirir. Karşılaşabileceğiniz dövüşlerin yanı sıra sayısız blok ve kombinasyonun büyülü büyülerini ekleyebilirsiniz – bunların hepsi, çekebileceğiniz hareket türlerini ve ne kadar başarılı olduklarını etkileyen karakter istatistikleriyle yönetilir.

Elf zindanlarında iskelet savaşçılarına, zombilere, goblinlere ve cehennem şövalyelerine karşı heyecan verici savaşlar gördük, savaş Morrowind’den çok daha acımasız ve gerçekçi hissediyor, metal metale karşı acımasızca çatışıyor, kanlı çığlıklar karanlık salonlarda yankılanıyor ve kan serbestçe dökülüyordu. Ayrıca, ahşap veya ete gerçekçi bir şekilde yapışacak veya taştan sıçrayan oklar gibi diğer silahları da kullanabilirsiniz.

Bununla birlikte, zindanlarda kullanabileceğiniz başka bir silah gizlidir – gölgelerin içine sürün ve hedef retikülünüz bir göz haline gelir ve görünümden gizlendiğinizi gösterir. Artık düşmanların arkasına gizlice girebilir ve başınızın arkasına yayınızın poposu ile iyi zamanlanmış bir şaplak verebilirsiniz. veya başka gizlilik öldürme eylemleri gerçekleştirebilir. Karakterinizin nasıl ilerlediğini kontrol etmeniz gerekiyorsa, günlük ekranını açmak bilmeniz gereken her şeyi görüntüler. Bethesda, geleneksel RPG’deki gibi deneyim puanları eklememeye karar verdi, ancak karakteriniz sürekli olarak farklı becerileri geliştirdikçe daha fazla oynarsınız.

Konuşmak Güzel

Morrowind’in büyük bir eleştirisi, gerçekten etkileşimli NPC’lerin olmamasıydı, ancak bu Bethesda’nın yeni radyan Al ‘sistemi ile büyük ölçüde iyileştirilmiş görünüyor. Temel olarak, oyuncu olmayan karakterlerin artık tam gündüz / gece programları, genel hedefleri ve kişilikleri var. Dünyadaki verilerden alınan birbirleriyle komut dosyası olmayan sohbetler yapacaklar ve karakterinize ve önceki eylemlerinize bağlı olarak size farklı tepki verecekler. NPC’lerle sohbet edebilirsiniz. ya da yeni yan sorgular keşfetmek ve değerli bilgiler bulmak için onlara kulak misafiri olmak. Yeni ‘ikna alanı’, yanıtlarınıza biraz tavır vermenize izin verir, böylece onlara zorbalık veya şaka söyleyebilirsiniz – cin ve çiftçinin kızıyla ilgili olan her zaman kazanır.

Toplam dokuz ana şehir, düzinelerce yerleşim, muhteşem ormanlar, devasa zindanlar (henüz ortaya çıkmamış cehennem yeraltı seviyeleri dahil) ve etkileşime girecek binlerce NPC nüfusu ile The Elder Scrolls IV: Oblivion kesinlikle yılın en hevesle beklenen rol yapma oyunlarından biri. Kaçırılmayacak bilgi ve daha önce görülmemiş ekran görüntüleri ile size özel bir derinlemesine önizleme sunacağımız önümüzdeki ayın kaçırmayın.

Çığır açmayı nasıl daha yenilikçi, serbest biçimli, daha odaklanmış ve görsel olarak muhteşem olana göre görsel olarak etkileyici hale getiriyor musunuz? Bunlar şu anda Bethesda Softworks’ün – şimdi efsanevi Elder Scrolls serisinin arkasındaki ekip – karşı karşıya kaldığı üç zorluktur – yıllardır en çığır açan rol oyuncusu The Elder Scrolls için Noel çıkış tarihine acımasızca ücret aldığı için IV: Oblivion. Şimdiye kadar Bethesda, Tamriel tabanlı dizilerinin bu dördüncü taksitiyle ilgili çok fazla açıklama yapmadan bize bilgi parçacıkları atıyor. Şimdiye kadar.

Bu paha biçilmez bilgilere yakın, ancak, bize pahalıya mal olur. Sefton’un hayat tasarruflarından (gerçek parayla neredeyse sekiz pound) ve Porter’ın önümüzdeki altı hafta boyunca (yarım katı Frazzles paketi) yiyecek rasyonlarından ayrıldığımızı gören bazı kapsamlı takastan sonra, bazı özel yeni Infer ve ekran görüntüleri elde etmeyi başardık. Todd Howard – oyunun baş yapımcısı.

Bethesda’yı rakiplerinin çoğundan ayıran şey, RPG sözleşmelerini yeniden keşfetmeye olan bağlılığıdır ve normdan kopmak şirketin gelişim ahlakının merkezinde yer almaktadır.

Oblivion bizim için daha önce yaptığımız her şeye bakma ve neyi sevdiğimize, neyi farklı yapmak istediğimize ve ne yapmak istediğimiz yeni şeylere karar verme şansı olduğunu açıklıyor Howard. Her oyun için her şeyi havaya uçurup tekrar başlıyoruz. Temelde bir devam filmi yapsak da, türev almasını istemiyoruz. “

Morrowind, fantastik RPG türüne yepyeni bir yaklaşım sağlayan gerçek bir inovasyon çalışmasıydı, serbest biçimli, dinamik – zaman zaman korkutucu olsa da – oyun dünyası. Son zamanlarda Oblivion’un ünlü selefinden daha az serbest formda olacağını duyduğumuzda, doğal olarak biraz gergindik. Bethesda bize satılmak üzere miydi yoksa Oblivion’un daha az yayılmasını sağlamak için daha incelikli, daha rafine edilmiş nedenler var mıydı?

Odaklandığı kadar kısıtlı olup olmadığını bilmiyorum, Todd bizi temin ediyor. Oyuncuya ne yapmaları gerektiği konusunda daha iyi geri bildirim vermek ve işleri tamamladıkları zaman başarılı olduklarını bildirmek için bilgi sağlamak gibi daha büyük bir yükümlülük hissetti. Hiçbir şeyi kısıtlamıyoruz, çünkü hala tamamen serbest biçimli, açık uçlu bir oyun. Bu daha çok verdiğimiz geri bildirimler ve kaybolmak istemedikçe oyuncuların kaybolmamasını sağlamak. “

Görsel Şölen

Bu sıralama ile, sulu ayrıntılara inme zamanı gelmişti. Bu ekran görüntülerine bakılırsa, Tamriel dünyasının Morrowind’e göre daha da gerçekçi bir görünüme sahip olduğu açıktır, karakter yüzleri gerçek derinlik ve duygu ve manzara yemyeşil ve canlı görünüyor.

Howard, oyunun yeni fizik modeliyle görsellerin daha da etkileyici hale getirileceğini garanti ediyor. Yarattığımız ortamlarda gerçekçilik seviyesini ve daldırma hissini gerçekten artırdık. Bir okun taştan zıpladığını veya bir yaratığa yapıştığını gördüğünüzde, bunun hakkında iki kez düşünmenizi istemiyoruz. Ölü bir yaratığa kadar yürüyebilir ve okları çıkarabilirsin, çünkü işte böyle çalışması gerekiyordu.

Savaş sistemi de tam bir revizyon aldı. RPG’lerde ne sıklıkta zaferle ilginiz yokmuş gibi hissediyorsunuz ya da kişisel yeteneklerden ziyade kaderinize karar veren sahne arkasındaki zarlar nedeniyle ezici bir yenilgiyi önleme şansınız olmadı mı? Bu çok eski bir RPG sorunu, ama Howard ve ekibinin güç ve kararlılıkla mücadele ettiği anlaşılıyor. Yeni savaş sisteminin önceki iki yinelemesinin şu anda Bethesda’nın çöp kutularını kaplaması, bu gerçeğin kanıtıdır. Oraya varmamız, bir RPG içinde iyi gelen ve işe yarayan bir şey bulmamız uzun zaman aldı “diye açıklıyor Howard.

“Savaşın eğlenceli ve içten olmasını istedik, ancak bir tıklama festivali istemedik. Bir oyuncunun kontrolü altında olmak ve bir kılıç sallamak, bir NPC’ye çarptığını görmek ve hasar vermesini sağlamak gibi şeylerin olmasını istiyorduk Ama aynı zamanda neler olup bittiğini çok iyi bir şekilde etkilemek için oyuncunun istatistiklerine ve yeteneklerine sahip olmak istedik. Bence herkese mantıklı gelen bir denge bulduk. “

Diğer seviye

Bethesda, deneyim puanlarından vazgeçerek ve onları yenilenen bir sistemle değiştirerek nasıl seviye atlayacağınızı yeniden keşfetmeye çalışıyor. Howard, “Temel olarak becerilerinizi yükselterek becerilerinizi geliştiriyorsunuz” diyor. Yani, bir iskeleti kılıç ve kalkanınızla öldürmek size 100 deneyim puanı kazandırmaz, ancak daha özel olarak bir kılıç ve kalkan kullanma becerinizi geliştirir. Bu beceriler geliştikçe karakteriniz yükselir ve sonunda bu becerilerle yeni şeyler yapabilirsiniz. Yani, engelleme konusunda gerçekten iyi olursanız, bir saldırıyı engellediğinizde karakterinizin düşmanı kalkanlarıyla geri alma şansı vardır. Ekstra bir saldırı gibi ve bazı tuş kombinasyonlarına basmak değil, yeteneğinize dayanıyor. Kulağa hoş geliyor.

Ama elbette RPG’ler – ya da en azından en iyi RPG’ler – ölümsüz varlıklara isabet puanları tükenene kadar mümkün olduğu kadar sert vurmakla ilgili değildir ve Elder Scrolls serisi her zaman sadece serbest biçimli ortamların kalitesinden ötürü kendini övmemiştir. ama sakinlerinin de inandırıcılığı.

Eğer Morrowind’in sahip olduğu büyük bir başarısızlık varsa, NPC’lerinin ahşaplığıydı. Oblivion ile Bethesda o osuruğu düzeltmeye çalışıyor. İlk başta, NPC’larımızdan çok ilginç davranışlar gördük, “diye açıklıyor Howard. Bir keresinde şehirdeki herkes aynı anda aynı tavernada öğle yemeği yiyordu ve bir adamın parası yoktu. Artık herkesin yiyeceklerini çalmaya çalıştı ve artık çok fazla tuhaf şeyler görmediğimiz noktaya geldik, ancak süreç çok eğlenceli oldu – bu sistemi oluşturmak ve NPC’leri izlemek düşünmediğin şeyleri yap.

Zamanın geçişi

Açıkçası, Bethesda son birkaç yıl içinde bir geliştirici olarak olgunlaştı, daha fazla olması her zaman daha iyi Oblivion dnvmg olan yeni yönlerin ve önceliklerin net bir belirtisi değil. Bize, senenin dördüncü taksitinin henüz en iyisi olabileceğine inanmak için her türlü sebebi veriyor.

Ve bu oyunun 200 eşsiz zindanından bahsetmedik, her biri farkında olmayan maceracıyı veya iskeletler, likenler, troller, goblinler ve çeşitli Daedra türleri dahil olmak üzere kapsamlı düşmanları tuzaklamak için şeytani tuzaklarla dolu. Howard’ın henüz bizimle konuşmak için ne yazık ki hazır olmadığı büyüleri de unutmayalım. Bu sulu bilgi henüz gelmedi. Oblivion gerçekten yenilikçi fikirleri ve mamut tutkusu ile RPG türü üzerinde uğursuz bir gölgeye sahip gerçekten devasa bir form almaya başlıyor. Oblivion’un vaadiyle tartışmak zordur ve Bethesda geçmişte kendini çok kesin olarak kanıtlamış olsa da, türü yeni ve heyecan verici yönlere gönderecek bir RPG evrimini görmek üzereyiz – biri çok tüketen, çok gerçekçi,

Bana tüm paranı ver … Şimdi!

Oblivion’un kullanmaya hazır olduğu potansiyel olarak heyecan verici cihazlardan biri İkna Alanı olarak adlandırılan bir şeydir. Bu, NPC’leri istediğiniz şeyi yapmaya ikna etmek için karakterinizin benzersiz becerilerini kullanmanıza izin verecektir.

Bazı insanlar iki kelimeden önce birisine koşup bir kılıçla kesmek isteyeceklerdir, bu yüzden ikna fikirleri kaba kuvvetin dikkatli uygulanmasında daha fazla yalan söyleyecektir. Ancak dünyadaki herkes söylediklerinize ve yaptığınız şeylere yanıt verecektir.

İkna yöntemlerinizi ve bunların etkilerini, hangi görevlere giriştiğiniz, hangi gruplara ait olduğunuz ve geçmişte NPC’lere nasıl davrandığınız gibi birçok farklı faktör etkileyecektir. Speechcraft’ta gerçekten iyi olursanız, Howard cesaret verici bir şekilde devam ederse, sizi gerçekten önemsemeyen bir NPC alabilir ve sizinle samimi sırları paylaştıkları noktaya kadar tatlı konuşabilirsiniz.

Açıkçası, bir elfin şişirilebilir bir ork, üç teneke vazelin ve bir kutu yoğunlaştırılmış süt içeren en derin karanlık fantezisini bilmek istediğimizden emin değiliz. Sonra tekrardan…

Sanal Flora Hiç Bu Kadar Güzel Olmamıştı

Sefton’un geçen ay Oblivion önizlemesinde belirttiği gibi Bethesda, doğa hakkında her şeyi öğrenmek için Maryland Üniversitesi’ni ziyaret etti. Hayır, kendi bitki bahçesini başlatmak veya sardunyaları beslemek istediği için değil, Oblivion’un ormanlarını (bol olacak) ve manzaraların olabildiğince gerçekçi görünmesini istediği için değil.

Howard, “Farklı toprak türlerinin nasıl aşındığı gibi, şeylerin doğada nasıl çalıştığı hakkında daha fazla bilgi istedik.” Diyor. sadece ağaçların ve kayaların nasıl göründüğü, ama şeylerin nasıl şekillendiği, dağların zamanla nasıl aşındığı. Bir grup dağdaki mesafeye bakmanızı ve gerçek olduklarına yemin etmenizi istiyoruz. “

İş Görüşmeleri olarak, kısa ve nispeten ağrısız olacak. Sadece sen, Haskill adında ilgisiz bir adam, çıplak bir oda, masa ve sandalye. Cyrodiil topraklarına bağlı çığlık yüzleri tablosu aracılığıyla sülük yapmış diğer dünyasal bitki örtüsüyle çevrili böyle heybetli bir girişten sonra, belki de içinde biraz daha görkemli bir şey bekliyordunuz. Ardından, röportaj sona erdiğinde, donuk, özelliksiz duvarlar bir kelebek bulutuna erir. Ve sonra olur: Sen biraz kızgınsın.

Bu ayar, Elder Scrolls lore’nizde sekmeler tutmuyorsanız, bir Sheogorath olan damadric Madness Prince’in tom alemidir. Bethesda’nın belirttiği amaç, karakterlerin daha sıkı tanımlandığı, diyaloğun daha zengin olduğu ve arayış tasarımcılarının yaratıcı güçlerini deli, dengesiz ve geniş gölgelik altında tam olarak gerebilecekleri, kendine yeten yeni bir arazi yaratmaktır. düpedüz psikotik.

Titreyen Adalar deliliğin kendisini temsil eder – hem fiziksel hem de politik olarak Mania’nın çılgın güçleri (vahşi gözlü, gölgesiz) ve Demans (paranoyak, kasvetli, depresif) arasında sonsuza dek bölünür. Sheogorath hepsine hükmeder, ancak alem tehlikede – saçaklarında görünmeye başlayan Düzen Şövalyelerinin boş uygunluğundan dolayı tehdit altında. Ve tahmin et ne oldu? Geldiğin yer bu.

“Başlamak için coğrafi bir bölünme – adanın genişliğini yöneten dev bir sırt var,” diye açıklıyor Shivering Isles onu Bethesda’nın yeni psikolojik eğilimleri hakkında sorguladığında baş tasarımcı Mark Nelson. “Yaylalar Mania ve ovalar Demans topraklarıdır. Sanat açısından, Mania çok daha canlı renklidir – parçalara neredeyse fazla doymuş. Ovalarda, Demans’ta gerçekten ürkütücü bir atmosfer Karanlık ağaçlardan ve diğer şeylerden sarkan bir sürü yosun – bu, daha sert bir his uyandırmak anlamına gelen çok klostrofobik bir duygu. Açıkçası hayatta kalma korkusu yapmıyoruz, ama genel olarak daha ürkütücü bir yer. “

Her Şey Gibi Zihinsel

Bu sırt, adaların başkenti New Sheoth’dan geçerek gerçek Berlin Duvarı tarzında ikiye böler. Şehrin yarısında (Bliss olarak bilinen) çarpıcı çeşmeler ve etkileyici şelaleler görülmesi gereken bir manzaradır, ancak Demans (Crucible olarak bilinir) tarafından yönetilen yarıya boşalırlar ve orada su nemli, durgun yığınlara dönüşür. şehrin sonundaki çamur. Alice In Wonderlandstye coşkusu ile Yüzüklerin Efendisi filmlerinde hobilerin her zaman kaybolduğu eski ve kasvetli ormanlar arasında bir arazi.

“Halkın kendisi de çok farklı, Nelson devam ediyor.” Mania sakinleri manik olma eğilimindedir. Delicesine yaratıcı ama yine de delice olan bir sürü obsesif, tuhaf sanatçı ve benzerlerine sahip olursunuz. Demans’ta psikotikler, paranoyak – kendi akıllarında yarattıkları şeylerden korkan insanlar bulursanız. ”Ve örneğin, eğer Mania’nın Split kasabasında yaşıyorsanız, biraz rahatsız olmazlar. Demans, her bir mukimin iki versiyonunun nerede olduğunu aniden bölüyor mu?

Sihirbazı Karşılamak İçin Kapalı

Kelebeklerin sisi dağıldığında, kendinizi Saçak olarak bilinen duvarlı bir alanda bulursunuz ve bundan kaçmak için, bu derginin kapağını süsleyen goliath Gatekeeper’ı geçmenin küçük bir nedeni vardır – çeşitli yaratıkların vücut parçalarının korkunç bir yapısı iş tanımı sonradan arsanın makul bir miktarını sağlar. Yine de onu geçtikten sonra, kendinizi o anın erkeğini ararken bulacaksınız: Sheogorath.

Ve onunla tanıştıktan sonra, sadık oda arkadaşı Haskill’in (büyük adamın Bertie Wooster’ına çokça bir Jeeves) yanında, arsa ilerlemeye başlar.

“Sheogorath ile ilk tanıştığınızda şöyle diyor: Biliyor musun? Ölümlü bir şampiyona ihtiyacım var ve benimle konuşmayı başaran tek kişi sensin, bu yüzden o sensin. Sen benim şampiyonumsun”, diye açıklıyor hevesli Nelson. “Ama gerçek işinizin ne olacağı hakkında gerçekten bir fikriniz yok. Sheogorath size sadece parçaları ve parçaları veriyor – bilgiyi yavaşça dolduruyor. O deliliğin tanrısı ve kasıtsız bilmecelerde konuşuyor ve gidiyor pudingle ilgili teğetlere kapalı. “

Her neyse, Sheogorath’in düşüncesi, mahkemesinde herhangi bir sallanmaya gidecek olursanız, dışarı çıkıp insanlarla tanışmaya, onlara yardım etmeye, onları kızdırmaya ve temelde çatlak bir rol yapma macerasına sahip olmanız gerektiğidir. Cyrodiil’in çeşitli loncalarında ve emirlerinde olduğu gibi, Mania ve Demans’ın evleriyle olan itibarınız eylemlerinize göre yükselecek ve düşecek, ancak Sheogorath’in sizden hangi tarafa gideceğinize dair nihai kararı vermenizi isteyeceği bir nokta gelecek. katılın ve gerçekten de lider olacaksınız.

Bu da daha sonraki görevlerde sonuçlara sahip olacak ve rakibi daedric prince Jyggalag’ın (Daggerfall’daki bir kitapta bir kez bahsedildiği gibi ve görünüşe göre Elder Scrolls lore forumlarında sıcak bir şekilde tartışılan) güçleriyle savaşırken desteğiniz olacak. kaçınılmaz delilik içine moseying. Hes, Sheogorath’ın doğal olarak olduğu her iki ya da iki çağda meydana gelen eski bir olay olan Greymarch olarak bilinen Titreme Adaları’nda mantıklı bir soykırım yaratmaya çalışıyor. önlemek için endişeli. Nelson’ın işaret ettiği gibi, akıl ve delilik gibi kavramlara şekil ve kişilik verildiği ve birbirlerine karşı çatışmasını sağlayarak, Neil Gaiman’ın (Sandman grafik roman serisinin yazarı ve Amerikan Tanrıları gibi romanlar) ruhunda yaratıldı. senin ve benim gibi ölümlüler, her heveslerine bağlı olarak onların altından geçerler.

Sheogorath’ın yapmasını istediği anahtar şeylerden biri, Delilik Kapıları için başka bir koruyucu yaratmaya yardımcı olmaktır. Bu nedenle, orijinal koruyucunun yaratıcısını araştırmak ve vücut bitlerinden yeni bir tane oluşturmasına yardımcı olmak ana görevin önemli bir parçasıdır, ancak cıvıl cıvıl Mark Nelson, sadece riski azaltmak için değil, hikaye çizgisi açısından çok daha fazla açıklama yapma konusunda isteksizdir. spikileştirme.

Sığınmacılar

Gördüğünüz gibi, küçük insanlar hakkında aynı derecede heyecanlı – NPC karakterleri, tüm daedric aleminin geleceğini ellerinde tutamayan, ancak en azından kendi küçük zihinsel yollarıyla eğlenen yiyecek zincirini aşağı indiriyor. Duvarların düşmesi ve onu ezmesi durumunda kendi evinde uyumaktan korkan bir adam var, örneğin, ondan uyumak için gerçekten güvenli bir yer bulmanızı isteyen. Vahşi doğada dünyadaki her şeyden birine (yaratıklardan nesnelere) takıntılı olan ve kaprislerini sadece birkaç aeonunuz varsa tatmin edebileceğiniz çılgın kadın var. Daha profesyonel bir takıntılı, bu arada, envanterinizdeki tuhaf ve yararsız nesnelerin miktarı artmaya başladığında bağışçı olmanız istenen Tuhaflıklar Müzesi çevresinde turlar düzenliyor ve turlar veriyor.

Bundan bahsetmişken, daha takıntılı hayranlar, Shivering Isles’in kaliperler için bir kullanım bulan ilk Elder Scrolls oyunu olduğunu duymaktan memnun olacaklar – şimdiye kadar varil ve sandıkların içinde bulunan (ve solda) işe yaramayan ev aletleri Sayısız yaş için Tamriel.

Bu seferki oyunda iyi / kötü bir ayrım yok, daha çok ahlaki ve sadakatlerin benekli bir tonu var. Örneğin, Yeni Sheoth’da, kendini öldürmek için kesinlikle çaresiz ama cant olan bir adamla karşılaşacaksınız, çünkü kendinizi tepelemek, hayaletlerinin asılması için intihar tepesi denilen nemli, iç karartıcı bir yer bile var gibi bir suç olarak görülüyor. tüm sonsuzluk için ceza olarak. Öyleyse, eğer yardım etmeye karar verirseniz, bu zavallı adamın doğrudan size sorulduğu gibi görünmeden onu yakalamasını sağlamak için yaratıcı bir kaza bulmanız gerekir.

Bu arada asalet zincirine tırmanırken, aynı zamanda canavarları öldürmek, hazineyi yağmalamak ve genellikle kendilerinden rahatsızlık vermek amacıyla alemlere gitmeye devam eden yorucu maceracılar için sağlıklı bir küçümseme beklemeniz bekleniyor. . Bu nedenle, ana görevlerden biri, Dungeon Keeper olan saygıdeğer Bullfrog eğlence kutusuna doğrudan bir saygıdır. Gördüğünüz gibi Sheogorath, Xedilian’da kısmen insanları test etmek ve kısmen istenmeyen ölümcül ziyaretçileri meşgul etmek için kullandığı yedek bir zindana sahip. Karmaşıklıklarını kendiniz geçtikten sonra, çalmak için ölü olan maceracı maceracıların bir partisiyle başa çıkmak size ve çok sayıda bubi tuzağı, çukur ve ağır sallanan nesneye bağlı. kurgusal hazineleri. Daha ne,

Kükreyen Şeyler

Ve yeni bir canavar topluluğu ve onlara tekrar tekrar vurmak için silahlar olmadan hangi rol oynama genişlemesi tamamlanacaktı? Yerlilerin sanat tarzı ve tavrında olduğu gibi, yaratıklar macera yaptığınız deliliğin alt bölümlerine göre farklılık gösterir. Örneğin, Mania’nın üst topraklarında bulunan tipik bir canavar, dev bir karınca benzeri Elytra’dır. cafcaflı petrol sızıntısı gökkuşağı desen, boncuklu kırmızı gözleri ve öfkeli jabbing kerpeten ile böcek. Aynı şekilde korkulan Dementia vatandaşı, aynı zamanda, açlıktan kaslı bir şekilde çiftlik hayvanları ve çiftçileri toplayan kırsal alanlardaki kasırga figürü roainleri olan STALKER’deki dokunaç ağızlı zombilerin aksine, korkunç bir soluk figür olan Açlığı temsil etmesi olacaktır. Bahsedilebilecek diğer düşmanlar arasında büyük (yarı timsah gibi görünen Baliwog,

Bu kötülüğü (ve cinsiyeti) yok etmek için kullanılan smitage araçlarına gelince, Nelson bütün hafta benimle konuşmaktan korktuğu için çok fazla ayrıntıya girmek istemiyor. Bununla birlikte, daha fazla ruhunuzu güçlendiren Bawnfang olarak bilinen bir kılıçtan bahsetmektedir – esas olarak yanınızda çember tesviye. Ne yazık ki, adını Duskfang olarak değiştirdiği gece kendini sıfırlar, ancak yine de harika bir fikirdir. Bu arada özellikle büyülü bir karakterseniz, Bethesda’nın nokta boş alan efekti büyüleri olarak adlandırdığı şeyin eklenmesini duymak isteyeceksiniz.

İçerik Kral

Şahsen, vanilya Oblivion ile ilgili çok fazla sorunum yoktu. Aslında her son damlasından keyif aldım, ama bir ya da iki çekincesi olan insanların adil bir kaçışını biliyorum. Bazıları günlük olarak çalışmanın talihsizliğine sahibim. Her şeyden önce, tesviye sistemini beğenmediyseniz, daha da güçlendiğinizde, tüm haydutların ağaçların arkasına saklandığı ısrarıyla, genişlemede büyülü bir ‘düzeltme’ beklemeyin. Bu eklenti tamamen içerikle ilgilidir ve oyunun kemeri ve parantezleri değildir.

Eğer CyrodiiI sakinleriyle etkileşimin sığ tarafa bir dokunuş olduğunu düşünüyorsan, o zaman bir ölçüde Bethesda seninle aynı fikirde. Nelson, NPC’lerin orijinalinde “ete tam olarak ulaşamadıklarından” pişmanlık duyuyor, ancak yaklaşık 60 veya 70’lik daha küçük bir döküm listesiyle (tek heceli muhafızlar ve benzerleri hariç), planın her birinin etli olacağı ve çok yönlü birey. Açıkçası çılgınlığı engelleyin.

Bethesdalı adam, “Gerçekten kafalarına girmek, onları yazmak ve bu delilik aleminde olmak için daha fazla zamanımız oldu.” “Bazıları oldukça tuhaf – onlarla sokakta tanışırsınız ve onların deli olduklarını fark edemezsiniz. Diğerleri sadece psikotiktir.” Ve şükür ki, bu ekran görüntüleri NPC yüzlerini kanıtlamaktan daha fazla olduğu için bu sefer biraz daha az kabarık.

Ve orada Sheogorath âlemi var. Bir kart tam bir deste kısa, oldukça sıcak pembe, birkaç vida eksik ve kesinlikle biraz daha fazla deli. Orijinal oyunun Cyrodiil büyüklüğünün yaklaşık dörtte biri kadar çılgın bir adada yaklaşık 30 saatlik oyun.

Oblivion’un en iyi kısımları, tasarımcılarına çılgınca bir şey yaratmak için açıkça carte blanche verildiği – çalınan gemi, boyama görevi, birinin hayallerine girme veya bir kedi köyünde yanan Alsaslıların yağmasını izledikleri. Bu sefer, deliliğin geniş bayrağı altında, elbette ustaca ve bariz görevler pişiriyorlar. Deliler sığınmayı devraldı ve uzun süre hüküm sürebilirler.

Oyun özellikleri:

  • Başka Bir Dünyada Başka Bir Hayat Yaşam
    Asil savaşçıdan uğursuz suikastçıya ve büyücü büyücüye kadar hayal edebileceğiniz herhangi bir karakteri yaratın ve oynayın.
  • Birinci Kişi Yakın
    Dövüş ve Büyü Yepyeni bir dövüş ve büyü sistemi, birinci şahıs rol yapma oyununu her darbeyi hissettiğiniz yeni bir yoğunluk seviyesine getiriyor.
  • Radiant AI
    Bu çığır açan AI sistemi, Oblivion’un karakterlerine 7/24 tam zamanlı programlar ve çevrelerindeki dünyaya dayalı olarak kendi seçimlerini yapma yeteneği verir. Oyuncu olmayan karakterler tek başlarına yemek yer, uyur ve tamamlar.
  • Keşfedilecek Yeni Topraklar Titreme Adaları genişlemesinde, Sheogorath’ın kendi görüntüsünde yaratılan, Mania ve Demans arasında bölünmüş ve Oblivion’da deneyimlediğiniz şeylerin aksine bir dünya görün.
  • Zorlu yeni düşmanlar
    Titreme böcekleri, Etli Atronachlar, iskelet Karıncaları, amfibi Grummitler ve daha pek çok şeyle dolu bir ülke olan Shivering Adalarının sakinleriyle savaşın.
  • Yeni Bir İhtilafa Başlayın
    Dokuz Şövalyeleri uzun süredir dağıldı. Destansı bir görev çizgisinde Cyrodill’in uzak mesafelerinden geçerken eski ihtişamlarını geri kazanın.

Elder Scrolls IV: Yılın Oblivion Oyunu Sürümü Nasıl İndirilir ve Kurulur

  1. Aşağıdaki İndir düğmesini tıklayın; UploadHaven’a yönlendirilmeniz gerekir.
  2. 5 saniye bekleyin ve mavi renkli ‘şimdi indir’ düğmesine tıklayın. Şimdi indirme işleminin başlamasına izin verin ve bitmesini bekleyin.
  3. The Elder Scrolls IV: Yılın Oblivion Oyunu Sürümü indirildikten sonra, .zip dosyasına sağ tıklayın ve “The.Elder.Scrolls.IV.Oblivion.GOTY.zip dosyasına çıkar” üzerine tıklayın (Bunu yapmak için WinRAR’a sahip olmalısınız , sen alabileceğiniz  burada ).
  4. The Elder Scrolls IV: Oblivion Of Of Year Edition Edition klasörünü çift tıklayın ve exe uygulamasını çalıştırın.
  5. Eğlenin ve oynayın! Oyunu yönetici olarak çalıştırdığınızdan emin olun ve eksik dll hataları alırsanız, bir Redist veya _CommonRedist klasörü arayın ve klasördeki tüm programları yükleyin.

DİKKAT : Bu oyun sizin için önceden kurulmuştur, yani yüklemeniz gerekmez. Herhangi bir eksik dll hatası alırsanız, _Redist veya _CommonRedist klasörünü aradığınızdan ve directx, vcredist ve o klasördeki diğer tüm programları yüklediğinizden emin olun. Oyunun çalışması için bu programlara ihtiyacınız var. Daha fazla yardım için bir ‘OYUN NASIL ÇALIŞIR !!. Txt’ dosyasını arayın. Ayrıca, oyunu kaydederken sorun yaşıyorsanız exe’ye sağ tıkladığınızdan ve her zaman “Yönetici olarak çalıştır” ı seçtiğinizden emin olun. Crack dosyalarını silmesini önlemek için oyunu çıkarmadan önce her zaman anti virüsünüzü devre dışı bırakın. Ek yardıma ihtiyacınız olursa burayı  tıklayın

sistem gereksinimleri

  • İşletim Sistemi:  Windows XP, Windows 2000, Windows XP 64-Bit
  • İşlemci:  2 Ghz Intel Pentium 4 veya eşdeğeri
  • Bellek:  512 MB
  • Ekran  Kartı : 128 MB Direct3D uyumlu ekran kartı ve DirectX 9.0 uyumlu sürücü
  • DirectX®:  DirectX 9.0c
  • Sabit Disk:  4.6 GB
  • Ses:  DirectX 8.1 uyumlu

Leave a Reply