Medieval Total War Indir

Medieval Total War Indir

Medieval Total War Indir

Konsept, yeni silahlara ve birimlere erişim sağlayacak çeşitli binalar inşa etmek amacıyla komşu illerin ve tüm eyaletlerin işgalini varsayar. Ortaçağ Toplam Savaş Bedava İndir. Her biri kendi önceliğini kanıtlamaya çalışan birçok din arasında bir çatışma var.
Ana hedef, özel koşulları kullanarak tüm ülkeleri ele geçirmek veya maksimum reytinge ulaşmaktır. Avrupa ülkelerini Tatar’ın istilasından kurtarmak için İngiltere ve Fransa arasındaki yüz yıllık savaşın sonucunu değiştirmek, dünyanın hükümdarı gibi hissetmek, tarihi kendi senaryosunuza göre yeniden yazmak için harika bir şans. -Mongoller ve devletlerin siyasi ve ekonomik yaşamı için çeşitli seçenekleri göz önünde bulundurmak.
Ortaçağ Avrupa tarihi birçok kanlı savaşı anlatıyor. Oyun kendi isteklerine göre tarihsel olarak güvenilir gerçekleri yeniden yaratacak, kişisel bir imparatorluk inşa edecek. Küresel modda, bir ordu oluşturabilir ve binaları inşa etmeye ve savaşmaya karışabilirsiniz – bir bilgisayar düşmanını 3D olarak yok etmek için.

Çok yönlü rakipsiz mükemmelliğine rağmen, Creative Assembly’nin BAFTA ödüllü Shogun: Total War’ı belki de milyonlarca satış açısından geri çeken bir yönü var: Ortaçağ Avrupa’sından ziyade ortaçağ Japonya’da kurulmuş olması. Şikayet ettiğimizden değil, ama çoğu için anlaşılır bir şekilde, zırh parlayan bir şövalye ile hakama veya kataginu’da bir samuray olmaktan çok daha kolay – telaffuz problemini bir kenara bırakıyor. Benzer şekilde, kaçınız Rashomon veya Yedi Samuray gördüğünü iddia etmiş olabilir? Robin Hood: Hırsızlar Prensi ne olacak? Kesinlikle.

Son zamanlarda yeniden adlandırılan Medieval: Total War’u kaç milyar ayar alacak olursa olsun, işaretler oyunun selefinin sağlam temelleri üzerine inşa edileceği iyi görünüyor. Onu kaçıranlar için Shogun, elbette, Warhammer’in destansı masa üstü savaşlarının sağlıklı bir uygarlık tarzı sıra tabanlı karmaşıklık dozuyla karıştırılmış hassas bir karışımıydı. Kesinlikle güçlü bir karışım ve mükemmel çalışan bir karışım. Shogun’un Dune 2’den beri en önemli strateji oyunu olduğunu söylediğimizde küçük bir tamamlayıcı değildir ve benzetmeyi daha ileri taşımaya cesaret edersek, Ortaçağ, C & C’nin West wood’un çığır açan ilk RTS’sine ne olduğunu Shogun için olabilir.

Ortaçağ Total War İndir

Yaratıcı Meclis’in yaratıcı direktörü Michael de Plater, her iki oyun arasındaki kalıp farkları hakkında “Shogun: Total War’un temel öncülünü koruduk, ancak oyunu döneme uygun hale getirmek için tamamen yeniden tasarladık. “3D savaş meydanları, çöllerden yemyeşil Avrupa manzaralarına kadar her şeyle, göz alıcı oldukları kadar çeşitlidir. Kuşatma artık oyunun önemli bir parçası haline geldi ve 12 oynanabilir grubun her birinin kendine özgü birimleri, teknoloji ağaçları var ve Şövalyeler Templar ve Bedevi Deve Savaşçıları’ndan Brigands, Okçular ve Köylüler’e kadar toplamda 100’den fazla farklı birim tipiyle güçlü / zayıf yönleri. “

Bu Kale Ne Diyor?

Shogun’un birkaç zayıflığından biri ve aksine Ortaçağ’ın en büyük tek yeniliği, oyunun kale savaşları. Yükselen taş kalıntıları ve yasaklı surların yanı sıra, tüm alan tamamen yıkılabilir olacak ve oyuncular mangonelleri, kuşatma toplarını, trebuchets ve balistaları tarlayabilecek.

“Kuşatma savaşı, Ortaçağ savaşının çok önemli bir parçasıydı ve kale kuşatmalarını inanılmaz bir deneyim haline getirmek için çok zaman ayırdık.” “Oyuncular ayrıca mancınık kuleleri, palisades ve dış duvarlar gibi savunma özelliklerini ekleyerek kalelerini özel olarak tasarlayabilecekler. Daha önceki dönemlerde savaş alanına şövalyeler ve ağır süvariler hakim. Oyunun sonuna doğru barut ve ağır toplar oyunu ve ‘kaleleri’ büyük ölçüde etkileyecek.

Kültür Kulübü

Shogun kampanya gazileri, generalleri ve kahramanları hayatta tutmanın ne kadar önemli olduğunu hatırlayacağım ve Ortaçağ’da, hükümdarlar, mirasçıları, dükleri ve lordları ile şimdi RPG tarzı karakter gelişimine sahip olan benzer bir ‘onur’ sistemi bekleyebiliriz. de Plater, “eylemlerini yansıtan çeşitli mengiller ve erdemler kazanın” diyor. Kanlılıkla delinmiş bir yerel lordun yanı sıra savaşta acımasız, bir isyanı kıvılcım çıkarabilir.

Ancak, Orta Çağ’ın PC stratejistleri için tercih edilen savaş oyunu olarak Shogun’dan devralmasını sağlayacak en yenisi kadar tanıdık ve 3D gerçek zamanlı savaşlar – yine çok daha çeşitli arazilerde sayısız binlerce birlik içeren – tıpkı ‘epik bir kapsamda olmak gerekirse, kaynak yönetimi, diplomasi, araştırma ve casusluğun sıra tabanlı unsuru, oyunun savaşan kültürlerin çok daha farklı yayılmasını yansıtmak için önemli ölçüde artmış gibi görünüyor.

De Shoter, “Shogun: Total War’un popülaritesinin bir kısmı, sıra tabanlı ve gerçek zamanlı stratejiyi birleştirmesiydi.” “3D savaşlar, oyunculara bu savaş koşullarını kendi stratejik kararları ile oluşturmada yer almışlarsa çok daha fazla anlam taşıyorlar. sanatçılar ve ralphilosophers (bilim adamları).

Bu karakterler dini savaşları tetikleyebilir, anlaşmalar müzakere edebilir, ünlü sanat eserleri yaratabilir ya da inanılmaz bilimsel keşifler yapabilir “diye ekliyor. Bu savaş koşullarını kendi stratejik kararlarıyla yaratmaya dahil olmuşlarsa oyuncuya çok daha fazla anlamı var. savaş dışı birimler, prensesler, piskoposlar, sapkınlar, i-bulucular, ünlü sanatçılar ve ralphilosophers (bilim adamları) gibi.

Bu karakterler dini savaşları tetikleyebilir, anlaşmaları müzakere edebilir, ünlü sanat eserleri yaratabilir veya inanılmaz bilimsel keşifler yapabilir “diye ekliyor.

“Ayrıca orduların deniz yoluyla gemilerle taşınması gibi yeni stratejik değişiklikler de var. Eğer kuzeyden bir bölgeye saldırırsanız, arazi çoğunlukla dağlık (ve ele geçirilmesi zor) olabilir, ancak aynı bölgeye güneyden saldırmak düz bir ova haritasına yol açabilir. Bu, sıra tabanlı oyuna başka bir strateji seviyesi ekliyor. “

Devam için tam bir çevrimiçi kampanya seçeneği reddedilmiş olsa da (sonunda Shogun için olduğu gibi), PC Shogun hayranları arasında oyun için tutkuyu azaltmak için çok az şey yapıyor. Bugün, Shogun hala savaşçıların ölçütü olmaya devam ediyor ve en azından Ortaçağ gelene kadar buna meydan okuyacak çok az şey var. Henüz oyunu ilk elden oynama şansına sahip olmadık, biraz denize girebiliriz, ancak gördüğümüz kadarıyla, Ortaçağ’ın 2002’nin strateji oyunu olacağını güvenle söyleyebiliriz. Geriye kalan tek şey, 2004’te bekleyebileceğimiz Toplam Savaş senaryosu. Ne yazık ki, bizim elimizde değil, umursamıyoruz – rakipsiz bir destan olmak zorunda.

sistem gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows XP 7/8/10
  • İşlemci: Pentium III 600 MHz
  • Bellek: 256 Mb
  • Ekran Kartı: 32 Mb
  • Yığın hafıza / Bellek: 2 GB

Leave a Reply