Medal Of Honor Solid IndirMedal Of Honor Solid Indir

Medal Of Honor Solid Indir

Medal Of Honor Solid Indirin

Medal Of Honor nihayet masamın üzerine geldiğinde, şimdiye kadarki en mutlu anlardan biriydi. Geçtiğimiz Mayıs ayında E3’te oyunu ilk gördüğümde şaşkına dönmüştüm ve söylemeye gerek yok, tek oyunculu oyunu oynadığımda beklentilerimin haklı çıkmasından memnun kaldım. Ancak beklemediğim bir şey, çok oyunculu oyunun kalitesiydi.

Başlangıç ​​olarak, oyunun yerleşik sunucu tarayıcısı veya GameSpy Arcade aracılığıyla seçim yapabileceğiniz çok sayıda sunucu var. Gecikme, yüksek ping hızında bile minimumdur, bu da akıcı ve heyecan verici bir oyun sağlar. Oynanacak dört oyun türü vardır: herkes için ücretsiz, takım maçı, raund temelli maç ve hedefe dayalı maç. Bunların hepsi daha önce gördüğümüz oyun türleri. Herkes için ücretsiz, geleneksel, herkes kendine özgü bir oyundur ve keskin nişancılığa aşırı vurgu olsa bile daha küçük haritalarda zekice oynar. Takım maçı, oldukça açık bir şekilde, aynı oyundur, ancak iki takımlı (Axis ve Allies) ve objektif mod, Counter-Strike’ın bomba haritalarına benzer.

Tur tabanlı maç, temelde bir takım ölüm maçı oyunudur, ancak her takımın rakipten önce bir öldürme hedefine ulaşması gerekir.

İyi sonuç verebilecek bir şey Capture The Flag’dir ve dahil edilmesi MOH’u tamamlayacağı için eksik olması utanç verici. Öyle olsa bile, Medal Of Honor, diğer atıcıların çoğunun aksine, çok oyunculu modda her parçası kendi başına oynamak kadar iyidir. Kendinizi bir oyuncu olarak düşünüyorsanız ve Medal Of Honor’un bir kopyasına sahip değilseniz, o zaman kendinize istasyonunuzun çok üstünde hava veriyorsunuz demektir. Bu kesinlikle herkesin sahip olması gereken bir oyundur.

İlham veren Medal Of Honor’un ilk eklentisi olan Reload, bu klasik genişletmelerin izinden gitmeyi ve oyun mükemmelliğinin (nispeten konuşursak) bile geliştirilebileceğini kanıtlamayı umuyor. Elbette geliştiricilerin ellerinde zor bir görev var. Sonuçta, üç yıl boyunca birinci şahıs aksiyonu için ölçütleri belirleyen Half-Life’ın gözleri arasına bir kurşun sıkan oyunu nasıl daha iyi hale getirebilirsiniz? Başlangıç ​​olarak, Yeniden Yükle yeni bir karakter getirecek. ABD Hava Kuvvetleri Komutanı Jack Barnes. Barnes olarak, 9 görevlik görev turunuza Allied Assault’un kötü şöhretli Omaha Sahili inişinden önceki gece başlayacaksınız, siz ve kardeşleriniz büyük günden önce Nazi iletişimini bozmak için Alman hatlarının arkasından paraşütle atlarsınız.

Bazılarınızın bileceği gibi, önceki gece ABD Ordusu için neredeyse bir sonraki gün kadar felaketti ve geliştiriciler kargaşayı ve katliamı MOH’un Omaha Beach seviyesi için yaptıklarının yarısı kadar başarılı bir şekilde aktarmayı başarırsa, bizde olmalıyız bir tedavi için. Bundan sonra, Belçika’da görünüşte rahat bir görevde, Almanya’nın Ardennes Ormanı boyunca, Bulge Savaşı olarak bilinen olayda umutsuz bir karşı saldırı başlattığı yerde. Çatlak SS Stormtroopers ve yeni King Tiger tanklarına karşı, ABD kuvvetleri, hava koşulları ve Almanların yakıt eksikliği olmasaydı, tamamen yönlendirilmiş olacaktı.

Berlin’deki son ilerlemelerine başladıkları için Sovyetlere katıldığınızda da işler daha kolay olmayacak. Ağır sokak dövüşleri vaat ediliyor, ancak gerçekçiliğe bağlı kalırsanız, patlayıcılarla bağlanmış köpeklere ve Hitler Gençliğine aceleyle komplo kuran 14 yaşındaki çocuklara karşı çıkmayı bekleyebilirsiniz. Yanan Reichstag’a bir Rus T-34 tankını sürmemize bile izin verilebilir.

Beta oynamak riskli bir şeydir. Sahip olduğunuz şeyin kodun bittiğini düşünme tuzağına düşmek çok kolaydır, özellikle de işler ters gittiğinde.

Medal of Honor’un yazılması sırasında dört aydan kısa bir süre içinde çıkması gerekiyor ve bunu franchise adına layık kılmak için yapılacak çok iş var. (Ya da en azından birincisi.) Yine de betada düzeltilemeyen bir sorun yok, oyunun temelleri hakkında denenmiş, test edilmiş ve son derece popüler olan herhangi bir soru da yok.

Medal Of Honor Solid Indir

Medal of Honor, Battlefield’ın arkasındaki şirket tarafından yapıldığı için, dünyanın her yerinde çınlayan bir soyağacına sahip, ancak zamanın sınırlı olduğu ve bir oyuncunun dikkatinin Call of Duty  franchise ve Bad Company gibi olduğu bir dünyada  . 2, askeri FPS türünün devlerini yerinden çıkarmak iyi bir üne sahip olmaktan daha fazlasını gerektirecek.

Çok oyunculu beta, piyasaya sürüldüğünde sunulacak iki MOhfs oyun modunu sergiledi – takım ölüm maçı ve hedef tabanlı saldırı İkisi de tanıdık, belki de fazlasıyla. Takımın ölüm maçı haritası, Modem Warfare’in Kabil’in kısmen inşa edilmiş bir bölümünde yer alan Backlot haritasına çok benziyor. Beklediğiniz gibi oynuyor – savaş hatları sürekli değişiyor ve sırtınız sonsuz izlemeye ihtiyaç duyuyor çünkü bir düşmanın arkadan ne zaman omuz bıçaklarınız arasına bir hançer gömeceğini bilemezsiniz.

Nereden başlayacağımı bilmiyorum, bu yüzden hemen dalacağım. Bu oyun şimdiye kadar göreceğiniz en iyi teknik başarı değil ama hikayede ve oyunda bunu telafi etmekten daha fazlası. Seni bilmiyorum ama aslında uzaylıları patlatmaktan sıkıldım. Bana deli deyin ama aslında düşmanların uzaylılar yerine insanlar olduğu bir FPS oynamak için temiz bir nefes aldık. Çok büyük bir tarih meraklısı değilim ama bu oyunun önermesini gerçekten oldukça heyecan verici buldum. Nazi Almanya’sına girmek ve gerçek hayatta nasıl bir şey olabileceğine dair bir fikir edinmek bu oyuna fazladan bir soğukluk kattı. Şimdiye kadar yapılmadığına inanamıyorum.

Oyun, sabotajdan doğrudan öldürmeye kadar değişen bir dizi farklı göreve dayanıyor. Seviyenin başında, operasyonunuz hakkında bir brifing alacaksınız. Brifing oturumundayken görevler çok karmaşık geliyor ancak oyun, hedefleri elde etmeyi yeterince kolaylaştırmak için iyi bir iş çıkarıyor. Aslında, objektif kısımları elde etmek neredeyse çok kolaydır. Temel olarak hedeflerinizin çoğuyla karşılaşırsınız ve çok az beyin çalışması gerekir. Biraz daha düşünmenin dahil olduğunu görmek isterdim ama bu nokta sadece küçük. Bir görevin hızlı bir örneği, bir Alman subayı gibi giyinmeniz, bir ikmal gemisine gizlice girmeniz, geminin manifestosunu bulmanız ve onu devre dışı bırakmanızdır. Dediğim gibi, kulağa karmaşık geliyor ama işin zor kısmı düşman askerlerinin yanından geçmek olacak.

Oyunun gerçek yıldızları Nazi askerleridir. Tepkileri ve davranışları diğer PSX oyunlarında benzersizdir. Aslında, düşman AI, PC oyunlarına rakip oluyor ve hatta bazı yerlerde onları aşıyor. Örneğin, bir düşman askeri tarafından tespit edilirseniz, yere düşecek ve bir siper arkasında yuvarlanmaya çalışacaktır. Daha sonra kapağının arkasından dışarı bakacak, ateş edecek ve ardından olabildiğince çabuk geri dönecektir. Bir başka örnek de, bazı yerlerde alarmların olmasıdır. Eğer fark edilirseniz, bir asker “ALARM, ALARM” diye bağırmaya başlayabilir ve alarmı çalmaya çalışabilir. O düşmanı öldürmeyi başarırsanız, muhtemelen başka bir asker çığlıkları duymuş ve alarmı çalıştırmış olacaktır. Sizi tamamen oyunun içine çekecek ve aslında düşünen düşmanlara karşı savaştığınızı hissettirecek bu tür bir tepkidir. Senaryolu tepkileri olan düşman yok. Ne yapacaklarını veya ne bekleyeceklerini asla bilemezsiniz.

Leave a Reply