Lost Planet 3 Indir

Lost Planet 3 Indir

The Lost Planet serisi , The Dead Space’in dehşet dolu deneyimine yaklaşan, bu ilk bölümdeki çılgın aksiyondan veya bunun bir sonraki birleşiminden oldukça farklı olan Lost Planet 3 oyun okyanusunda albümü kaydırıyor  . Oynanış değişti, artık bir alıcı görevlendirme ve yetenekleri geliştirme oyunu, aynı zamanda EDN III gezegeninin ve kendi yaratıklarının hikayesini anlatmayı hedefliyor: Akrid.

Serinin hayranları oyun hızına hayran kalacaklar, önceki versiyonlara göre oldukça yavaş. Sadece hikayenin kendisinde değil – salyangoz hızında ilerliyor – ama makinelerinin görevlerine, gelişlerine ve gidişlerine, Akrid’le birlikte karşılaşmaların sıklığına (ve yoğunluğuna) yaklaşma yolu. Lost Planet 3, kahramanın etrafında dönen bir hikaye kullanan derin, daha romantik bir tonda bir oyundur ve ilk Lost Planet’in bu yardımcı karakterlerinin zevkinden uzaklaşır.

Dramanın yapısı bir sandbox oyunundan 1 adım uzakta olsa bile, yine de doğrusal bir deneyimdir. Ana görevler sırayla gerçekleşir, buna paralel olarak her zaman aktif kalan alt görevler sağlanır. Başka bir deyişle, en önemli hedeflerinize doğru çalışsanız da bunları bitirebilirsiniz ve bunlar çoğunlukla becerilerinizi geliştirmek veya size para kazandırmak için var olur.

Oyun haritası kademeli olarak gösterilir. Başlangıçta, Mech geliştirmelerinden sonra veya görevler tamamlandığında kilidi açılacak Dalları engelledi. Deneyime yönelik bu yaklaşım dizide görülmemiş ve gerçekten harika görünüyor. Dahası, harita labirent gibi olmasa da düz tasarım çok kafa karıştırıcı olabilir. Kar fırtınalarında yapılan görüntüler ve çalışmalar atmosferi yaratır.

Serbestçe gelip (bölgeye göre) hareket edebildiğinizi ima eden ayak oynamanın ve Mech’in formülasyonu çok iyi işliyor. Mech’e, bozulmamaları için EDN III boyunca kendi yürüyüşlerinizde bakmalısınız. Ayrıca Akrid’e savaş için tasarlanmamış bir makineden direnmeniz gerekir. Şans eseri yaratıklar makineyi nasıl kıracaklarını anlarlarsa, aslında önemli değil, Mech bir dakika sonra otomobilini tamir edecek.

Her şeye rağmen, Akrid’i kullanan çatışma, önceki Lost Planet versiyonlarındaki kadar Extreme değil. Mech çatışmalarıyla birlikte oldukça sert ve serttir ve eğer yürürseniz, düşmanlar bu seğirme yoluna giderler ve istediğinizden daha fazla cephane harcarsınız. Bunun kasıtlı mı yoksa tesadüfi mi olduğundan hala emin değilim ama her halükarda Akrid’le mücadeleler pek tatmin edici değil. Tam tersine, tartışmasız daha ilgi çekici bir deneyime doğru ilerledikçe bunlar küçük bir rahatsızlıktır.

Düzenli olarak görmeniz gereken temel temelde hem Mech’i hem de donanımınızı geliştirebilirsiniz. Oyunun ilk bölümünde yaya olarak (veya Mech’ten) burada, orada ve her yerde seyahat etmek zorunda kalıyorsunuz, ödevleri tamamlamak, geri dönmek ve ek görevler almak için geçen süre boyunca hayal kırıklığına uğruyorsunuz. Bununla birlikte, birkaç saatlik oyunun ardından “hızlı seyahat” modunun kilidini açarsınız ve oyun ayakları üzerinde çok daha hafif hale gelir.

Lost Planet 3 Indir

Drama Lost Planet 3’ün iki yolu vardır: yürüyerek ve Mech’ten. Mech’i monte ederseniz, görüş birinci kişide, iç taraftadır. Oyun kumandası etkinleştirildiğinde (bu oyun oynanır) bu makinenin kollarını direnmek veya kendinizi savunmak için kısıtlıyorsunuz çünkü hiç silahınız yok. Mech, EDN III’ün soğuk yüzeyinde yolculuk etmek için yalnızca bir taşıma sistemidir ve biraz daha uzun süre kullanılabilir. Bazen Akrid ile Mech dışında savaşmak zorunda kalıyorsunuz, ancak bunlar rafine edilmemiş kontroller nedeniyle yavaş, işkenceli savaşlardır.

Ayağınızdaki kontrol çok daha Yüklüdür, ancak Mech’ten geçerseniz, radarla ilişkiyi ve sıklıkla oluşan HUD ekranını ortadan kaldırırsınız. Tabanca sınırsız cephaneye sahip olmakla birlikte iki büyük silah taşıyabilirsiniz. Ek olarak, el bombaları ve ölçekleme için kanca (bazı beton yüzeyler) veya bir Akrid DNA okuyucu gibi birkaç alet vardır.

Capcom’un üçüncü girişimi, bizi destanın kökenine geri götürüyor, anlatının ellerini ilk bölümün otuz yıl gerisine yerleştiriyor, ilk NEVEC teknisyenlerinin istismarlarını analiz ediyor, muazzam doğal kaynakların düzenlenmek üzere çıkarılması için gezegeni terraform etme niyetiyle. . Ve tam da bu ilk (..) yerleşimciler arasında, kahraman olarak kıyafetlerini giyeceğimiz Jim Peyton’u bulacağız. Kayıp Gezegen 3 traman, Jim’imizi Teçhizatının komutasına götürür. EDN III’te, görünüşe göre iş koşullarının zorlaması. Aslında, kahramanımızın mücbir sebepler nedeniyle başka bir yerden ayrılan karısıyla dokunaklı sohbetleri eğlendirdiği birkaç intermezzo videosu olacak.

Gezegende bulunan NEVEC üssü, görevler için HUB’dan oynayacak ve bize mevcut farklı karakterlerden görev alma, silahları yükseltme ve Teçhizatımız için güvenilir bir seyahat arkadaşı olan yeni iyileştirmeler satın alma imkânı verecek. Yolculuğumuz ve aynı zamanda birden fazla durumda savaşta çok faydalı olacağını kanıtlıyor. Gezegenlerini insan istilasından korumaya çalışan ve EDN III kaynaklarına giden yoldaki başlıca engeli temsil eden yerli sakinler olan Akridlerin ıskalamadığı açıktır. Bununla birlikte, Lost Planet 3’ün esası, ilk ikisinin aksine, arsayı macera sırasında “yudumlanacak” sayısız bükülme ile zenginleştirmiş olmasıdır. Çalışan bir anlatım cihazı,

Oynanış bakış açısından, Lost Planet 3, daha ritmik bir eğilim sağlamak için ilk iki bölümün çılgınca hızını terk ediyor. Bu, kendi başına kötü olmayabilir, ancak düşük sayıda rakip sunma (dahası yapay zeka açısından yetersiz) gibi ağırlaştırıcı bir duruma sahiptir, bu da genellikle oyuncunun düşmandan oldukça hızlı bir şekilde kurtulup kendini bulmasına neden olur. Tamamen terk edilmiş üsleri, az dövülmüş vadileri veya büyüyen fırtınaların çarptığı devasa donmuş genişlikleri ziyaret etmesine neden olan görevlerle boğuşmak, her zaman kendi Teçhizatlarını tedarik edecek ısı kaynakları arıyor ve ardından bunları yükseltmeler için kağıt para olarak kullanıyor. Buna da dışarıdaki mesafeleri kat etmemize yardımcı olan “robotumuzun” ahenkli adımına katılırsa,

Kendini Borderlands’in “buzlu” bir versiyonu olarak önermenin temel fikri  kağıt üzerinde de işe yarayabilirdi, ancak Spark Unlimited oyunun hızını artırmalı, oyunun “karizmasının” çubuğunu yüklemeli veya denemeli oyuncunun dairesine başka bir şey getirmek, bir oyuna biraz tat katmak için, bazı durumlarda biraz fazla bariz ve tekrarlı olduğu kanıtlandı. Diğer şeylerin yanı sıra, aşırı derecede hızlı olaylara dayanan oyun, bu durumda çaresizce ihtiyaç duyanlardan daha fazla ritim almayı başarır. Yazık, çünkü Lost Planet 3 bir çekicilik oyunu olacak tüm doğru unsurlara sahip, ancak Spark Unlimited akıllıca bir denge sağlayamadı.

Lost Planet 3’ün Özellikleri

Aşağıdakiler, İşletim Sisteminize ilk kurulumdan sonra deneyimleyebileceğiniz Lost Planet 3’ün temel özellikleridir.

  • Etkileyici üçüncü şahıs nişancı oyunu.
  • Çok oyunculu oyun
  • Yoğun koşullar daha da sertleşiyor.
  • Yeni silahlar tanıtıldı.
  • Sinematik görüntüler ve animasyonlar.
  • Etkileyici sesler.

Leave a Reply