Kane & Lynch Dead Man Inidr

Kane & Lynch Dead Man Inidr

Kane & Lynch Dead Man Inidr

Kane & Lynch etkilemeye devam ediyor ve Io Interactive’in cesur Özgürlük Savaşçıları  takibi üzerindeki ateşli çalışmaları, Kane ve Lynch’in çevresini oluşturan manyakların seyahat sirkini kontrol etmekle  ilgili daha önceki endişeleri hafifletmiş olabilir. Geliştiriciler son zamanlarda oyunun açılış seviyesini bize gösterdiğinde, hapishane minibüsünün Kane’ye eski işverenleri tarafından yönetilen ve psikotik Lynch tarafından kolaylaştırılan ölüm sırasına bir kopuş – vücut sayımı ve ilk trendleri tarafından etkilenmeden kalmak zor deeprunning hikaye. Kısa bir oyun olacak ama yoğunluk bunu telafi etmeli.

Tatlı çoçuk

Kane’in büstü burnu, ‘kurtarıcılarının’ yeni en iyi arkadaşlar olmadığı gerçeğine bir ipucu – ama bunun Çin Mahallesi filmine de atıfta bulunduğunu kabul ediyorum. Yani sadece Michael Mann’ı parçalamakla kalmıyorlar.

Banka Çekme

Bir bankaya yolcularını nakavt etmek için gaz pompalayan bu seviye, bir ‘banka işi yanlış gitti’ beklediğiniz her özelliğe sahiptir. Lynch tüm rehineleri öldürmesine rağmen.

Desteğe ihtiyaç var

K&L’deki seviyeler, polis takviyeleri üstel bir hızda yükselmeye, binalara girmeye ve tüylerle çevrili hale gelmeden önce gizli olmaya başlıyor …

Azaltılmış sorumluluk

Lynch’in oynarken psikoz bölümleri var ve onu oynayan bir LAN üzerinden oynuyorsan bazen masum yayaları silahla avlanan kolluk kuvvetleri olarak görecek. Channing.

Mermilerden Saklanmak

K & L’nin kapak sistemi, Kane’nin yakında toz haline getirilecek bu beton örnekleri gibi sütunların arkasında otomatik olarak eğildiğini görüyor. Bu iftira potansiyeli.

Beklenmedik Ex-Con

Oyun Kane şaşkın, yaralı ve kelepçeli ve her yöne otomatik silah ateşleyen 20 veya davlumbazla başlar. Muhtemelen bugüne kadar gördüğümüz en ateşli silah öğreticilerinden biri.

Temiz Hava = Kötü

‘İçerideki kötü adamlar’ ve ‘dışarıdaki polisler’ dinamiği, sık sık karşılaşacağınız, uçan mermilerle dolu alanlara birçok ve çeşitli umutlu suçlamalar getiriyor. İyi yerleştirilmiş göz yaşartıcı gaz tüpü burada harikalar yaratıyor.

İki Ve biraz yıl önce, Özgürlük Savaşçıları adlı bir oyun   piyasaya sürüldü ve dünyayı değiştirmedi. Monolitik bir EA sürüm programında kayboldu ve üçüncü şahıs ekip eylemcilerinin uzun bir geçit töreninde bir diğeri, 1 ZONE için gözden geçirdi ve% 75’i vermek için yeterince keyif aldı. Ve bu davanın kapalı olacağını düşünürdünüz – ama oyun sadece kafamı terk etmeyecekti.

Kane ve Lynch Ölü Adam Inidr

Zaman geçtikçe 1, anormal bir sevgi ile hatırlamaya başladı – yalancıların artık ‘muhtemelen hiç oynamadığınız, ama yapmalısınız’ oyunlarının kutsal üçlemesinin üçte biri haline geldiği ölçüde. Kusurlu bir oyun, ama şimdi bile bunu  Beyond Good & Evil  ve  Psychonauts ile birlikte değerlendiriyorum . Neden? Neden eki? Kısmen bu, az sayıda kişinin oynadığı ve bu tedaviyi hak etmediği için – ve kısmen oyunun sorunlarının üstesinden gelmesi nedeniyle saf oyun coşkusu anları vardı.

Lynch’e girin

Şimdi Lynch ile başlayalım. O, oyun boyunca size eşlik edecek (Kane) veya bir eşin kooperatifte kontrol edeceği yan karakter. O bir psikopat. Düşmanların ve sivillerin kalabalıkları yoluyla öldürücü saldırılara başlamadan önce dikkatsizce hiçbir şeyden rahatsız olmayan düzgün, tam ilaçlı şizofren. Şimdi üstesinden gelelim: Ölü Adamlar, günümüz toplumunda zihinsel sağlık sorunlarının özellikle doğru veya bilgili bir açıklaması değildir.

Sowell başladı …

Io tarafından “Alman öğretmen yanlış gitti” olarak nitelendirildi. Lynch mutlu bir kek değil. Bir zamanlar Detroit  depolarında bir günlük işte çalıştı  , ancak bir gün karısını acımasızca öldürdüğünü bulmak için eve geldi – ve şizofreninin karartmasını ve konuşulmayan acımasız eylemleri gerçekleştirdiğini görmesi, iL Mahkumiyet ve ölüm küresine bir parçası olarak, onu bir hapishane nakil aracında oldukça üzgün göreceğiz – adamın yanında otururken takip eden heyecan verici arsa yayında baiting yapacağız.

“Kane biraz daha karmaşık.” JP Kurup’u açıklar. “İki kişilik normal bir baba olarak başlar: bir kızı, bir oğlu ve bir karısı yalanlar – hayat genellikle iyidir. Diğer ülkelerde iş dış kaynak kullanan büyük şirketlere danışmanlık yapıyor; Bu durumda Venezuela.” Bu nedenle, kurşun karakterimiz yetenekli bir adamdır, ancak muhtemelen enerji tedarikçisi sorgularımızı EastEnders’in çalışma bilgisine sahip bir Bangladeşli hanımın eline sokan bir tür dış kaynak kullanımı yapmamakla birlikte. Ancak trajedi çok uzak değil: iki yaşındaki oğlu silahını bulur ve iki hafta sonra ölerek kendini vurur. Kane ülkeyle baş edemiyor ve atlayamıyor.

İki yıl sonra ve paralı asker, pastırmayı eve boş bir eve götürmek için müzakere becerilerini ve kaba kuvvetini kullanarak – muhtemelen bir hamakla, çünkü paralı askerlerin genellikle uyuduğu şeydir. Dört yıl sonra ve lie, ‘Sekiz’ olmakla ilgilenen ‘Yedi’. Kane açıkça onlara katılırsa, o zaman ayı bir çubuğa ve güneşi bir bayrak direğine alır – ama eğer yalan kurallarını ihlal ederse, o zaman her türlü büzülür.

“Bu sınırsız güce sahip bir kardeşlik, ama davranmalısın.” Kurup’u açıklar. “Yaklaşık 13 yıldır onlarla birlikte ve her şey yolunda – son büyük işleri, ABD’deki emeklilik işleri üzerinde çalışıyorlar, ancak hepsi korkunç bir şekilde yanlış gidiyor. Kane, hayatta kalmayı ve tüm Venezuela’ya geliyor, ama yakaladığı, geri getirildiği ve işlediği vahşetler için hapse mahkencedm edildi ve ölüm sırasına yollandı. ” Bir Kane mi? Bir Lynch mi? Birlikte zırhlı bir arabada mı oturuyorsunuz? Bu onu saatin tersine çeviriyor, değil mi?

Onları bir an için orada bırakalım; Geçmişini boğazından aşağı kaydırmak istemiyorum Ve tesadüfen, ne Io da yok – bu yüzden anlatının çoğu, oyun ilerledikçe yaptığınız konuşmalar yoluyla ya da zekice, kısaca işitsel geri dönüşlerle anlatılacak Kane’in oğlunun, ölümsüzlüğünün onu neredeyse ölüme terk edeceği vesilelerle ölen ya da geçmiş konuşmalar.

Tanıdık geliyor

Bu arada onu bu pozisyonda bırakacak olan eylem, daha önce Freedom Fighters’da olana çok benziyor. Öyle ki, keskin bir göz, önümdeki gösteri amacıyla ekip komut simgelerini bile ödünç aldıklarını fark edebiliyordu. Esasen, ekibinizin üyeleri farenin sağ tıklamaları yoluyla stratejik noktalara dağıtılabilir ve her biri kendi taktiklerinizi taklit eder – bu yüzden saldırırsanız ileriye doğru yükselir, eğer kapak alırsanız, aynısını yapacağım. Amaç, karmaşıklıkların kadro-çekim ağını soymak ve hızlı akan basitlikte boğmaktır – keskin bir atış gerektiğinde omzun üstünden bir bakış açısına çizilebilecek bir üçüncü şahıs perspektifinden hareket edilmesi.

Birinden sipariş ettiğiniz tüm adamlar her zaman psikopatik Lynch olacak, kendileri için ve boyunlarını sizin için riske atmayacaklar – ama bunlardan birkaçı olacak. Genellikle, sipariş vermek için dört veya beş adamınız olacak, ancak oyunun sonraki aşamalarında, her biri hamlelerini takiben dört veya beş ‘uydu’ davlumbazına sahip olacak. Bu, 25 karakterden fazla saldırı gücüne yöneleceğiniz anlamına gelir; ki bu daha az üçüncü şahıs eylemi ve daha çok savaştır.

Verimli gün

Bu arada tarif edilecek tipik bir bölüm, Kane, Lynch ve diğer ‘mürettebatının’ iki üyesi Tokyo gökdeleninden inerken karşılaşacağınız sakin ve kaos dönemleri, bir toplantıda sadece bir grup işadamını katletmek için duraklıyor, bir evrak çantası çalmak ve Kane’nin ölü bir düşmana kendi yanağına uyması için bir yara izi vermesi. Yukarıdaki mavi açık gökyüzü, aşağıda küçük arabalar ve masalarında kendilerini meşgul eden ofis çalışanlarının (bazıları dışarıdaki eylemi fark eden, diğerleri değil) camdan çatıdan aşağı doğru sıçrayan dört adamı görmek gerçek bir manzara.

Ancak, toplantı odasının penceresinin dışında patlayıcı bir şarj lia konur kurulmaz ve müzik pompalanmaya başlar başlamaz, ‘oohs’ ve ‘aahs’ için zamanınız olmayacak. Takip eden savaş da özellikle el bombası ağır, özellikle Io aynı zamanda duman bombaları ve göz yaşartıcı gaz da piyasaya sürdüğü için – bunun bir PC’de 360’lık piç kuzenindeki eşzamanlı sürümden çok daha güzel olacağına söz verdiğimiz söz verildi.

Daha sonra eylem Japon gökdelenin lobisinde ilerliyor, anti-kahramanlarımız samuray sanat eserlerinin arkasına sıyrılıyor, çünkü sokağa dökülmeden önce düşman mermileri tarafından yavaşça parçalara ayrılıyorlar. Michael Mann’ın etkisinin en belirgin hale geldiği yer, sahne, Heat’in boklu banka soygununu takip eden yoğun sokak savaşını anında hatırlıyor. Büyük kalabalıklar dağılıyor, arabalar çığlık atıyor ve polisler ateş açıyor – eylem sadece saf bir kum ve gerçek banka soygunlarını kapsaması ve diğer karakterleri hapisten çıkarması nedeniyle diğer setlerle daha fazla şiddete maruz kalma. Tüm sürprizleri şaşırtmak, aslında PC’de gün ışığını görecek bir işbirliği modu ve Io’nun çok devrimci olduğuna inandıkları çok oyunculu bir modla birlikte,

Devam edeyim mi?

Ama neden birbirlerinden nefret eden iki adam bu kadar abartılı bir küresel öldürme çılgınlığına giriyor? Parçanın kurulumuna geri dönelim. Çifti birlikte bir hapishane transit minibüsünde bıraktık, onları mahkumlarına teslim etmekle görevliydik. Bir sonraki şey, Lynch’in Kane’ye başını örtmesini söylemesi; bunu yapar, her şeye kadir bir çarpışma olur ve sonra zaten berbat olan hayatı daha da kötüleşir. Aynı zamanda burnunu kırar, bu da ona tüm ekran görüntülerinde sahip olduğu alçı dökümünü sunar.

JP Kurup, ilk olarak neyin bir kurtarma girişimi gibi göründüğünü, ancak aslında yüksek profilli olduğunu açıkladığı için, “Bir grup silahlı paralı askerin sizi yerinden aldığı oldukça büyük ölçekli bir patlama senaryomuz var.” kaçırma. “Daha sonra, seni yutan adamlarla tanışıyorsun – Yedi’nin dört üyesi. Hayatta kaldılar ve ABD’ye geri döndüler ve haklı olarak hain oldukları için Kane’yi suçladılar: onları yakmak için Venezuela’da bıraktı ve kaçtı tüm ganimet ile. “

Kurup şöyle devam ediyor: “Oyunun ana teması: Kane bir hain mi, değil mi? Yedi Kane’yi ve ailesini öldürmek istiyor, ama sorun gerçekten bu ganimete ihtiyaç duymaları. Yani kurallarını çok az büküyorlar; Kane eğer onlara zulası getirir, sonra hala onu öldürürler, ama ailesini öldürmezler.Kane anlaşmayı kabul eder ve Lynch’e bir telefon ve talimatlar verilir – orada bir bekçi köpeği olarak yer alır. – sadece gitmediğinden ve çılgınca bir şey yapmadığından emin olmak için. “

Yumru ve Eziyet

Sanki bunun altını çiziyormuş gibi, birdenbire ‘Teminat kulübü sahnesiyle karşılaştım – ve Kane ve Lynch, fedai ve ticaretten nefret dolu geri dönüş yolunu geçiyorlar. Lynch, sürtünme yapıyor, bu aşamada ilacı olmadan giderek daha fazla Ixitty oluyor ve Kane, “Bana kibirli davranmıyorsun” gibi tek satırlarla yanıt veriyor. Bunun gibi diyalog oyun boyunca gerçekleşir ve yorulduğunuzda – tıpkı gerçek hayatta olduğu gibi – sadece uzaklaşabilirsiniz ve Lynch, kapatılacak ve dizginsiz vitriol ile size bakacaktır. Bu durumda, Kane bir köşeyi döndürür ve dans pisti kozalakları görünüme kavuşur – ve bebek İsa’nın tatlı annesi inanılmaz.

Io ile ilgili olarak, masum insanlara çığlık atma orduları olmadan gerçekçi bir kentsel ortamda ikna edici bir aksiyon sahneniz olamaz. Aynalı kürenin altında sallanan iki NPC içeren bir kulüp sahneniz olamaz. Bir kulüp sahnesi yaptığınızda, sert, cesur müziğe dönen 800 veya 1.000 güzel render clubber’a kadar bir şeye ihtiyacınız vardır. Dürüst olmak gerekirse, Matrix Devrimlerinden, Zion halkının büyük bir terli yavaş hareket dans partisi ile ölmek ve yanıt vermek üzere olduklarını keşfettikleri sahneye benziyor. Onlardan geçtiğinizde, ilerlemenizi yavaşlatırlar – ve kalabalığa mermi atmaya başladığınızda, etrafınızdaki 5ft yarıçapındaki ateşli silahı duyanlar paniklemeye başlar ve panik yavaş yavaş mevcut olanlara yayılır.

Hitman’ın Mardi Gras seviyesinde zaten etkileyici olan teknoloji  : Blood Money  gerçekten yaşlandı – bunu, Deus Ex’deki aynalarla çevrili garip bir şekilde animasyonlu iki Hong Kong clubber’in yanına atladığında ve  ne kadar uzakta olduğumuzu fark ettiğinde  Çok kısa sürede geldim.

Lanet olası ikili, kulübün yöneticisi ve Kane’nin eski ortağı Yoko’yu görmek için burada – ama Smalltalk için burada değilsin – onu şapırlamak, bağlamak ve kaçırmak için buradasın. Lynch daha sonra onu yerine getirir ve sınırlı cephane ile tüm güvenlik adamlarını ve fedaileri alıp o kadar panik yapar ki, sakallı bir deli tarafından atılan zalim bir Japon hanım kaosta kaybolur.

Yolun sonu

Ve böylece, sayfanın sonu yaklaştıkça, belki de onları kendi kötü cihazlarına bırakmalıyız: kaybedecek her şeye sahip paralı bir hain ve kazanmak için her şeye sahip çıplak bir psikopat – aslında bir çeşit kötü orta yaşlı ayna görüntüsü JP Kurup, “Onlar hiçbir şekilde iyi adam değiller.” “Yaptıkları yanlış, aldıkları herhangi bir araç asla uygun değil – ama yine de yapıyorlar. ”

Ölü adamların masal söylemediğini veya en azından Karayip Korsanları’nın söylediklerini söylüyorlar, ancak bu çift son derece iyi bir tane söylemek üzereler. Sadece Michael Mann’ın avukatlarına söyleme – bu bizim küçük sırrımız olacak.

Bu bir trend!

Yeni fikirler ortaya çıktığında yalnız gelmezler.

Oyunlar döngüsel gidiyor. Teknoloji izin verdiğinde, bir geliştirici harika bir fikir ortaya çıkaracaktır, ancak daha sonra gezegenin diğer tarafındaki başka bir geliştirici teknolojisinin tamamen aynı şeyi yapmasını sağlayacaktır. Gerçekten tuhaf – hiç kimse birbirinden kopyalamıyor, ancak teknoloji farklı insanları aynı yönlere sürükledi. Oyun endüstrisine ilk başladığımda, hepsi orman savaşı,  fizik ve ragdolls oldu  – ve şimdi Dead Men’in yeni yön tarifleri var. Birincisi ve en önemlisi, NPC’lerin kalabalıkları aktif oyunun bir parçası haline geliyor – Ubisoft’un yaklaşan ortaçağ rompası Assassin’s Creed’de de görüldüğü gibi  . Dahası, ‘dost-film’ kurulumu ile kooperatif oyununun da PS3 hedefli iki orduda görüldüğü gibi daha yaygın olması bekleniyor. . Mistik ve paranormalim: söylediklerime inan.

Kane ve Lynch Dead Mann Özellikleri

Kane ve Lynch’in Ölü Adam oyunlarının ilk oyununu takiben yaşayabileceğiniz özellikler aşağıdadır 

  • Etrafınızdaki insanların en iyi grafik sonuçları
  • Ses efektleri daha gerçekçi ve ayrıca atma seslerinin içinde kin var.
  • Etkili 3D perspektifi nedeniyle bu oyun diğer insanlara göre çok daha gerçekçi
  • Nişancı hedefi çok şaşırtıcı
  • Karakter Herhangi Bir Silah türünü seçebilir ve öldürmek için keskin şeyler kullanabilir
  • Her konumun masaüstü görünümü çok daha gerçekçi
  • Kasabadaki çevrenizdeki insanlarla sosyalleşebilirsiniz

Sistem gereksinimleri:

  • Windows XP / Vista / 7
  • 3GHz İşlemci
  • 1GB RAM
  • 9GB Sabit Disk Alanı
  • DirectX 9.0c
  • 512MB Nvidia GeForce 7800 / AMD ATI X1800 Ekran Kartı
  • DirectX 9.0c Uyumlu Ses Kartı
  • DVD-ROM Sürücüsü

Nasıl kurulur?

  • Dosyayı sil
  • Dosyayı çalıştırın
  • kurulumdan sonra Oyunu çalıştırın
  • Keyfini çıkarın ve eğlenin

Leave a Reply