Empire Earth Indir

Empire Earth Indir

Empire Earth Indir

Son 12 ay içinde PC oyun dünyasında garip bir eğilim fark etmiş olabilirsiniz, bu da tüm sektör ilerlemesi üzerinde hem olumlu hem de olumsuz bir etki yaptı. Yıllarca sanal bir zaman döngüsüne hapsolulduktan sonra, geliştiricilerin sürekli olarak daha fazlasını çaldığı, aniden endüstri kendini üzgün kıçından aldı ve oyunları bir sonraki seviyeye taşımaya çalıştı. Örneğin, Shogun ve Ground Control’ü veya çevrimiçi oyunlara yönelik trendi ele alın, Counter-Strike gibi klasikler bize yol gösterir.

Öte yandan, bu ani hırstan olumsuz bir sonuç görmeye başlıyoruz, bazı geliştiriciler teknolojik kısıtlamalar nedeniyle hayallerinin gerçekleştirilemeyeceğini söylüyor – Freelancer en iyi örnek. Bununla birlikte, Rick Goodman ve Stainless Steel Studios’daki ekibi ikinci kategoriye girmeye direnmeyi başardı ve şu anda son projeleri olan RTS Empire Earth’ün tamamlanması konusunda ateşli bir şekilde çalışıyorlar.

Oyunu birkaç ay önce San Francisco’daki bir sunumda ilk elden görebilecek kadar şanslıydım, daha sonra Rick Goodman ile en son beyni hakkında konuştum. Empire Earth, daha önce Age Of Empires’ın ortak yaratıcısı olan Goodman’ın ikinci oyun projesidir. Bu yeni geliştirme şirketini kurduğu vizyonu, oyunun ilkel insanla başlayıp bir bilimkurgu geleceği ile biten, 500.000 yıllık devasa bir insanlık tarihini kapsayan gerçekten destansı bir ölçekte bir RTS yaratmaktı.

Expand Bu İmparatorluk

Enerji Verimliliği’nin ana teması bir imparatorluğu (özelleştirilmiş veya önceden tanımlanmış 12 taneden) almak ve tarih dönemlerinde ilerletmektir. Her çağ geçtikçe imparatorluğunuz daha güçlü ve daha gelişmiş olacak ve Goodman’ın tarihi doğruluk konusundaki ısrarı nedeniyle geçmişi yeniden şekillendirebileceksiniz. Bu, milletinizi Napolyon savaşlarında ya da Büyük İskender’in ordularına karşı savaşmış olarak bulabileceğiniz anlamına gelir.

Empire Earth İndir

İlk bakışta, EE, görünen izometrik oyun bakış açısıyla Civilization II ve Command & Conquer oyunlarından biri arasındaki bir çarpıdan biraz daha fazla görünüyor. Eylemi kontrol etmenin en basit yolu yukarıdan bakılacağı için, bu bir ölçüde gerçeklerden çok uzak değildir. Bununla birlikte, Paslanmaz Çelik eyleme yakınlaştırma seçeneği sağladı, böylece oradaymış gibi hissediyorsunuz. Kara, hava ve deniz savaşlarını çeşitli bakış açılarından izleyebileceksiniz ve Goodman, kamerayı İkinci Dünya Savaşı savaş uçağının kokpitine taşıyarak, tüm it dalaşını izlediğimizi gösterdi.

Ayrıca, 3D oyun motorunun, bir birim görüş hattını gizleyen veya azaltan duvarlar ve yükseltilmiş zemin ile nasıl çalıştığı gösterildi. Rick, eğlenceli oyunun onun için her zaman mutlak gerçekçilikten daha önemli olduğunu belirtmek istiyordu. 200 muharebe biriminin birçoğu gerçek hayat istatistiklerine göre modellenirken, her şeyi olabildiğince gerçekçi hale getirmek için ‘eğlenceli elementi’ denildiği gibi asla feda etmek bir seçenek değildi.

Çağlar boyunca, zamanın ihtiyaçlarına bağlı olarak toplamanız gereken beş farklı kaynak olacaktır. Ayrıca EE’yi oyun tarzınıza uygun şekilde oynamak için büyük bir kapsam olacak. Eğer liderlik nitelikleriniz Stalin’den daha fazla Ghandi ise, imparatorluğunuzu acımasız bir askeri güç yerine ekonomik bir güç olarak inşa etmeye odaklanabilirsiniz. Ne kadar başarılı olduğunuza bağlı olarak, daha sonra çiftçilik, ekonomi ve ordu gibi alanlarda imparatorluğunuzun farklı bölümlerini yükseltmek için kullanabileceğiniz çeşitli miktarlarda Uygarlık Puanı verilecektir.

All-Out Mayhem

Kara, hava ve deniz kuvvetlerinin bir anda çatıştığı gerçekten destansı savaşlara maruz kaldık. Goodman, her birimin kendine özgü güçlü ve zayıf olduğunu ve her birinin bir karşı birimi olduğunu açıkladı. Buna ek olarak, uçaklarınızın yeniden yerleştirilmesi ve yakıt ikmali yapması gerekecek ve oyun düzenleyicide istatistikleriyle oynayarak her bir aracı özelleştirebileceksiniz. Bir senaryo düzenleyici kendi haritalarınızı oluşturmanıza olanak tanır.

Tabii ki, geniş bir çevrimiçi seçenek olmadan hiçbir modern oyun tamamlanmayacaktı. EE, sekiz oyuncunun çevrimiçi olarak çarpışmasına izin verecek şekilde ayarlandı ve geliştirme süresi izin verirse, Goodman bunu 16’ya çıkarmayı umuyor. Çevrimiçi deneyim, imparatorluğunuzu ilerletebileceğiniz için çok eğlenceli olacak gibi görünüyor. Çağlar boyunca, kurnaz oyuncular tanklar ve sulama sistemleri geliştiriyor olabilirler, oysa rakiplerinin birimleri hala eşlerini saçlarından sürüklüyor.

Goodman ile konuştuğumda, bu projenin en heyecan verici anının onun için ne olduğunu sordum. “Benim için en heyecan verici günlerden biri, grafik adamının ekranda bir çaydanlık aldığı ilk 12 aydan sonraydı. Bu heyecan verici bir gündü” dedi.

Belki de boş bir arka plan üzerinde yüzen bir sıcak içecek dağıtıcısının neden olduğu heyecanı gerçekten takdir etmek için orada olmalıydık, çünkü gayreti beni ve etrafımdaki boş yüzlü gazetecileri kaybetti. Her biri kendi olsa. Şahsen, biri EE’nin heyecanlanmak için fazlasıyla yeterli olduğunu gördü … ve görünürde bir çaydanlık yoktu. Son olarak, Goodman’a, İmparatorluk Dünyası’nın İmparatorluk Dünyasını ne kadar etkilediğini sordum, çünkü iki başlık birbirine geçen bir benzerlikten daha fazlasını taşıyor. “Proje, AOE’den ilk projede zamanım olmadığı tüm açılardan kaynaklandı. Şimdi bunları Empire Earth’te yapma şansı elde ediyorum.”

EE, RTS’nin ilk günlerinden ileriye doğru büyük bir sıçrayış olduğu için bu çok açıktır ve nihai üründe gerçekleşirse kapsamı ve hırsı, Medeniyetin parlaklığını bile gölgede bırakabilir. Sadece zaman, sadece birkaç yenilikle başka bir RTS mi yoksa tür için ileriye doğru büyük bir adım olup olmadığını söyleyecektir, ancak AOE’nin geçeceği bir şey varsa, Goodman ve co, son derece hoş karşılanan oyunların ürününe katılan bir ürüne sahip olabilir. daha da fazla.

İmparatorluk Dünyası, şüphesiz, Iannibal’ın fillerini Alpler üzerinde sıktığı için çabaların en çarpıcı özelliklerinden biri. 14 döneme yayılan 500.000 yıldan fazla görkemli savaşı kapsayan bu, okula götürebileceğiniz, tarih boyunca oynayabileceğiniz ve eğitim alanlarından kurtulabileceğiniz bir oyundur.

Ama taşınmayalım. Tabii ki, EE araştırmacıları aylar önce dünyanın Prozac tedarikini tüketmiş olmalı, ancak gerçek şu ki bu sadece lanet bir oyun. Dahası, Age Of Empires’a çok benzeyen bir oyun, EE’nin tasarımcısı Rick Goodman da AOE’yi tasarlamasaydı avukatların dahil olacağı hissine kapılıyorsunuz. AOE’nin etkisi aşikardır ve dier, aynı olan ses efektleri (madencilik ve bina gibi) bile. Ancak, bu bir beta sürümü olduğundan, son ses dosyalarının henüz eklenmemiş olması muhtemeldir.

Şimdi İlerleyin

Peki ya ünlü dönemler? Tarihte daha dikkate değer anlardan bazıları Prehistorik, Stoneage, Industrial, WW1, WW2 ve fütüristik Nano Çağı içerir. Dönem sistemi aslında AOE’de ilerleyen teknoloji ile aynı şekilde çalışır. Başka bir deyişle, yeterli kaynak topladıktan ve barakalar ve ahırlar gibi bazı önemli yapıları kurduktan sonra, yeni teknolojiye ve gerçekten harika bir miktarda yükseltmeye geçersiniz. Örneğin, Atomik Çağ’a ulaştığınızda, kuleler 88 mm AA toplar ve rıhtımlar deniz tersaneleri haline gelir. Aynı şekilde Napolyon gibi özel ‘kahraman’ birimler de Baron Richthofen gibi şeylere yol açar.

Temel olarak, Empire Earth tamamen hız ile ilgilidir. Dönemlerde ne kadar hızlı ilerlerseniz silahlarınız, inançlarınız ve kahramanlarınız o kadar güçlü olur ve böylece rakiplerinizi aşma olasılığınız artar. Bu konuda devam etmekten nefret ediyoruz, ancak oyunun tüm çerçevesi, AOE’nin neredeyse gıda, ahşap, taş, altın ve demir kaynakları koleksiyonuna kadar bir kopyası. Çok oyunculu oyun söz konusu olduğunda … Farkı pek farkedemezsiniz.

Bununla birlikte, dikkate değer bir fark, metafizik güçleri çağırma seçeneğidir. Bir tapınak ve güçlü bir rahip ile volkanlar, depremler ve kasırgalar gibi gözlükler ortaya çıkarabilirsiniz. Harikalar da oyunun manevi tarafında çok önemli bir rol oynar, Babil Kulesi ve İskenderiye Kütüphanesi gibi binalar düşman kalelerini ortaya çıkarmaya ve düşman sivillerini dönüştürmeye yardımcı olur.

İnsanların Aptal Olduğunu Kim Söylüyor?

A1’in henüz sonuçlandırılmadığı konusunda bilgilendirilmiş olsak da, birimlerin çoğunun beyni olduğunu görmek güzel. Birim yol bulma iyidir ve askeri tipler, savaş mevzileri konusunda eşyalarını biliyor gibi görünmektedir – yapıştırıldıklarında geri çekilmeleri bile mantıklıdır. Koruma modu, devriye modu, agresif mod ve savunma modu da dahil olmak üzere dört farklı davranış modeli vardır. Kişisel favorimiz, seçilen biriminizi vahşi doğada şaşırtıcı bir şekilde ayarlayan ‘keşfet’ simgesidir. Savaş sisini manuel olarak keşfetmeye yeteri kadar sahipseniz, bu özel seçeneğin ne kadar saf bir dahiyane olduğunu anlayabilirsiniz.

Panik çiftçiler bile, onları en şiddetli saldırı dışındaki alanlara yapıştırılmış tutan cesur bir “asla ölme” tavrını benimseyerek hayatın her zamanki basit görüşlerini kaybetmiş görünüyorlar. Bu gelişim aşamasındaki birimlerle ilgili tek bir sorunumuz var ve binaların arkasında kaybolmaya devam ediyorlar. Ancak, bu basit bir sorundur ve düzeltilmesi yeterince kolay olmalıdır.

Alma aşağı ve Kirli

Enerji verimliliği konusunda açık ara en çarpıcı şey tüm atmosferdir. Müzik, döneme bağlı olarak değişir ve oyun boyunca meydana gelen grafik değişikliklerle birlikte, işlemlerin gerçek bir amacı vardır. EE ayrıca AOE’nin asla başaramadığı eşsiz bir tüylüğe de işaret ediyor. Kanın liberal kullanımı ve doğrudan eyleme yakınlaştırma yeteneği elbette yardımcı olur, ancak orada parmağımızı tam olarak koyamayacağımız başka bir şey var … Yine de.

Empire Earth’ün Özellikleri

  • Harika Bir Strateji Video Oyunu.
  • 14 Farklı Döneminiz Var.
  • Karada, Havada ve Denizde Savaşabilirsiniz.
  • En Tarihi Dünya Kahramanları Enlist aldı.
  • Askeri Yeteneklerinizi Geliştirebilirsiniz.
  • Çarpıcı Grafikler Ve Görsel Efekt.

sistem gereksinimleri

MİNİMUM

  • CPU Pentium 4 veya Athlon XP
  • Bellek 256 MB
  • İşletim Sistemi Windows 98 / ME / 2000 / XP (NT ve 95 desteklenmez
  • Grafik 64 MB Donanım T & L ve Piksel Gölgelendirici desteğine sahip 3D DirectX 9.0c uyumlu ekran kartı (NVIDIA GeForce 3+, ATI Radeon 8500+)
  • Sabit Disk 5 GB

ÖNERİLEN

  • CPU Pentium 4 veya Athlon XP
  • Bellek 512 MB
  • İşletim Sistemi Windows XP
  • Grafik 128 MB Donanımsal T & L ve Pixel Shader destekli 3D DirectX 9.0c uyumlu ekran kartı (NVIDIA GeForce 4+)
  • Sabit Disk 5 GB

Leave a Reply