Diablo 1 Indir

Diablo 1 Indir

Diablo 1 Indir

Başlangıçta Synergistic Software tarafından geliştirilen ve 1997’de piyasaya sürülen Hellfire resmi bir Blizzard ürünü değildi ve Blizzard’ın onayını veya etiketini taşımadı. Buna rağmen, içeriği tecrübe etme isteğini dile getiren Diablo oyuncularına yanıt olarak Blizzard, GOG’ta Diablo satın alımlarına ücretsiz bir eklenti olarak dahil edilmesi için Tamam verdi.

Hellfire, oyuncuların Tristram’ı tehdit eden Na-Krul adlı güçlü bir şeytanı yenmeleri gereken kanonik olmayan tek oyunculu bir hikaye sunuyor. Genişleme ayrıca bir Keşiş sınıfı, yeni silahlar ve eşyalar, yeni görevler, konumlar, zindanlar ve düşmanlar ekliyor. Hellfire, orijinal Diablo’yu başlatırken erişilebilir olacak.

 1997’de piyasaya sürülen orijinal  Diablo oyunu, video oyun dünyasında ve özel olarak rol yapma oyunlarında bir dönüm noktası oluşturdu ve çok önemli bir oyun destanının başlangıcıydı.

İçinde daha kolay bir şekilde fark edilebilir değişikliklerden biri  Diablo  nedeniyle gerçeğine, grafik oldu  , bir kullanılmış  izometrik görünümü çok önem yüzden set vermedi yanı bu gibi oyun da gerçeği ile karakterize edildi ama daha çok oyuncunun karşılaştığı her düşmanın imhasına odaklandı.

Oyuncuya  , her biri kendi özellikleri ve ekipmanı olan üç farklı karakter teklif edildi  : savaşçı (el ele dövüşte güçlü), haydut (özellikle yay ve tatar yaylarının kullanımında yetenekli) ve sihirbaz (büyü yapmak için gizli güçle doludur). Oyuncu karakterini seçip adını verdikten sonra, her seviyede hangi özellikleri geliştireceğine ve macera arayışına gireceğine karar vermek zorunda kaldı.

Diablo  , Blizzard tarafından oluşturulan ve 1996 yılının sonunda Windows için piyasaya sürülen en ünlü “hack and slash” rol yapma oyunudur. İki yıl sonra Macintosh’a çıktı.

Diablo 1 İndir

Şimdiye kadar oluşturulan en popüler RPG’den sadece biri değil; “aksiyon RPG” ve “hack & slash” kavramını yeniden tanımlayan başlık. O kadar etkilidir ki bugün hala esinlenilmiş klonları veya oyunları görüyoruz. Piyasaya sürüldüğünde,  Diablo  Yılın Oyunu seçildi, ancak 30 yıl sonra adını her zaman Tüm Zamanların En İyi Oyunları listelerinde bulabilirsiniz.

Başlangıçta tasarımcısı David Brevik tarafından sıra tabanlı bir oyun olarak tasarlanan  Diablo  , oyuncuyu fare ile kontrol ettiğiniz gerçek bir aksiyon RPG’sine dönüştü ve hareket etmek ve saldırmak için tıklamak gerekiyor. Bulmak ve toplamak için harika bir beceri ve büyü seti, bilgisayar tarafından üretilen seviyeler ve tonlarca öğe, oyuna derinlik katıyor. Belki sadece  2000 yılında çıkan halefi  Diablo II, Diablo’nun muazzamlığını aşmayı başardı  .

Diablo I artık satışa sunulmuyor ve modern işletim sistemlerinde çalıştırmak karmaşık, zaten, çalışan bir sürümü paketleyebildik. Ne yazık ki, tam sürümü barındıramıyoruz, bu nedenle müzik eksik (ancak YouTube’da bulabilir veya iTunes’tan satın alabilirsiniz).

Tamam tamam. Bir Olmak Geleneği kırmak için, rpg moduna geçeceğim … Ve, o zaman, güçlü, Grütlü Yassı Grunthos’un (eski şair, şimdi Bazzxzxon’khaaz diyarının savaşçı prensi) başladığı şeytanın inine girmiş ve kılıcını ikilinin kudretli kıçını parçalayarak canavardan vurmuştu. “Ne demek istediğimi anlıyor musun? Bollocks, değil mi? lütuf … pekala, hemen hemen her şey gerçekten .. Yani işte ben bunu yapmayacağım.

WarCraft II’yi çıkaran aynı geliştiriciler tarafından üretilen Diablo’nun gelişimine belirli bir heyecan eşlik ettiğini söylemek oldukça güvenlidir. Gerçekten bir süredir Ctrue ‘rpg sorunları (şeytanlar, canavarlar, kılıçlı bloklar, büyü vb.) İle ilgilenen bir Cproper’ rpg olmamıştır, bu yüzden Diablo başka bir şey ne olabilir? şimdi Pentium çağındayız. Seni bilmiyorum, ama yaklaşık üç yıl önce Origin’in Ultima VIII: Paganından bu yana iyi bir oyun düşünemiyorum. Ve bununla yüzleşelim, önceki Ultima başlıklarına kıyasla biraz hayal kırıklığı oldu … o kadar ki sadece yüzde 78 verdik.

Hack ‘n’ gevşek

Tüm kalbinde, bir svga, izometrik, kaydırma, savaş tabanlı, görev odaklı, gerçek zamanlı, rol yapma oyunu olduğu için tanımlanması oldukça basittir. Üç karakter stilinden birini (başka bir yerde ana hatlarıyla) oynuyorsunuz ve ne yapmanız gerektiği hakkında hiçbir fikriniz olmadan şehrin merkezine dökülmüş oyuna başlıyorsunuz. Biraz keşfettikten sonra, bir demirci, hancı, şifacı, tüm olağan şeyleri – ve bilmeden önce ilk görevinizle karşı karşıya olduğunuz kasaba halkıyla tanışırsınız. Kasap adında korkunç bir iblis, yakındaki manastırın altındaki yer altı mezarlarında yaşıyor ve kasaba halkı, onu alçaltmayı ve öldürmeyi düşünmezseniz çok minnettar olacak, çok teşekkür ederim. Kendinizi ilkel silahlarla donattıktan ve uygun yerlerden iksirleri canlandırdıktan sonra dikkatli bir şekilde yeraltına girersiniz.

Bu noktada Diablo’nun en önemli özelliklerinden biri kendini belirgin bir şekilde belirginleştiriyor. Cbusiness ‘biti, hepsi oyun motoru tarafından rastgele oluşturulan yeraltı yer altı mezar katmanları üzerine katmanlarda gerçekleşir. Maceranıza başladıktan sonra aynı kalırlar – ancak başa dönüp başka bir karakter kullanırsanız, her şeyin farklı olduğunu göreceksiniz. Labirentin ilk katmanına indiğinizde, hemen oyunun içine doğru itersiniz: basitçe işaret ederek ve tıklatarak odaları açıp dolaşırsınız ve daha sonra fare işaretçinizle ve sol tıklamayla vurgulayarak görünüşte sonsuz ordularla savaşabilirsiniz tutmakta olduğunuz silahı kullanmak için. İlerledikçe büyülü eşyalar, büyüler, silahlar ve zırhlar bulacaksın, ve deneyim seviyeniz arttıkça karakteriniz giderek daha güçlü hale gelecektir. Büyüdükçe gittikçe daha zor görevler (neredeyse hepsi ya belirli bir nesneyi bulmaya ya da belirli bir karakteri öldürmeye dayanır) yanı sıra giderek daha kötü olan kötü adamlar alırsınız. Katakomplar ve altındaki mağaralarda yolunuzu bulduktan sonra sonunda Diablo ile yüzleşmek zorundasınız.

Kulağa tanıdık geliyor mu?

Dürüst olmak gerekirse, Diablo’da daha önce görmediğimiz hiçbir şey olmadığı söylenmelidir. Burada neredeyse hiç yeni fikir yok; Olayı günlerce sağlam bir şekilde oynadım ve hiçbir noktada gerçekten büyük sürprizler atmadı. Yine de yaptığı şey – ve onu çok iyi yapan şey – herkesin oyunlarından en iyi bitleri nick ve daha sonra onları neredeyse mükemmellik noktasına kadar rafine etmektir.

Başlangıç ​​olarak, oyuncu arayüzü o kadar basit ki kullanmak bir rüya. Şeyler envanterinizin etrafında hareket ettirilebilir, büyüler kurulabilir ve silahlar en kolay şekilde değiştirilebilir ve bu gerçek zamanlı bir rpg olmasına rağmen arayüzün çok basit olduğunu göreceksiniz. savaş sıcağında bir şeyler yapmakta zorluk çekiyorlar.

Bunun da ötesinde, oyunun sunumu kesinlikle harika – SVGA görselleri net ve iyi çizilmiş ve her şey gerçek zamanlı olarak yer altılara tehditkar ve önsöz bir his vermek için ışık kaynağı. Bununla birlikte, oyuna gerçekten harika bağlama duyarlı müzik eşlik ediyor. Kasabaları dolaşırken, yer altındayken güzel basit bir klasik gitarla muamele görürsünüz.

Benim tek şikayet Blizzard bize herkesin favori rpgs mükemmel bir karışım sağlamaya çalıştı gibi olması gerekir, sonuç biraz sulanır. İlk beş veya altı görevden geçtikten sonra, kısa bir süre sonra tüm oyunun içerdiği şeyleri keşfetmek ve twatting yapmak belli oluyor. Eğer bir savaşçı iseniz, onları keskin ve ağır bir şeyle twat yaparsınız, bir haydutsanız onlara bir şeyler çekersiniz ve bir büyücü iseniz, onları sihirle zaplatırsınız. Öldürmeniz için birçok farklı canavar var ve hepsi gerçekten as görünüyor – ama karşılaştığınız hiçbir şey ve hiç kimse gerçekten herhangi bir ‘karakter’ yaymıyor. Bir şey varsa, Diablo’nun Origin’s Crusader: No Remorse gibi bir şeyle ortak olduğu söylenebilir.

Köydeki insanlar ya İskoç ya da Galce aksanıyla konuşan oldukça sıkıcı klişelerdir (köyün yaşlısı korkunç bir Connery izlenimi yaratır) ve katakomplara ulaştığınızda kötü karakterlerden bahsetmek için hiçbir karakter yoktur. Ultima oyunlarının güzelliğinin bir kısmı, onlar hakkında biraz kişiliği olan diğer ‘insanlar’ vardı. Burada öyle değil: herkes ortalıkta duruyor. Söyleyecek çok şeyleri var, ama hiçbir zaman Cdo’ya bir şey gibi görünmüyor. Bu bir yana, Diablo’nun çok kaliteli bir oyun olduğu söylenmelidir. Klasik olması gerekip gerekmediği konusunda iki aklımdayım, ancak bunun parlak bir şekilde bir araya getirilmiş eğlenceli bir kesmek ‘n’ eğik çizgi oyunu olduğu söylenmelidir.

Üstün bir hikaye olmasaydı aynı olmazdı

Bu türdeki tüm oyunlarda olduğu gibi, arka plan hikayesi de OTT’dir ve sarı tırnak tugayı için özel bir muamele olarak kılavuzda gerçekten görkemli bir tarzda sunulmaktadır.

Temel olarak, her şey, iyi ve kötü güçleri arasındaki tipik hurdalarınız olan CThe Great Conflict adlı büyük boyutlar arası bir yumruk etrafında dönüyor. Bir tarafta, Melek Runeblade Azurewrath’ın Arch-Angel Tyrael ve Izual Bearer gibi isimleri olan Cangel’lere sahipken, diğer tarafta altta Duriel Lord of Lord ile nastiness sırasına göre sıralanmış yedi şeytandan oluşan bir grubunuz var ve En üstte Terör Efendisi Diablo. Görünüşe göre tarih, savaşın sonunda Horadrim (ışık kuvvetlerine bağlı) bir grup savaşçı keşişin desteklediği iyi adamlara kadar daha önce mistik ruh taşlarına hapsolmayı başardığını anlatıyor. onları dünyanın derinlerine gömmek. Görünüşe göre, tarihi yumruklamadan önce,

Dünyayı korumak ve yanlış ellere düşen ruh taşlarına karşı sağlamak için, Horadrim sitenin üzerine bir manastır inşa etti ve altında onurlu ölüleri gömebilecekleri yer altı mezarları seviyesine inşa ettiler ( Nasıl olduklarından emin değilim, öldüklerini görüyorlar ama yapıyorlar).

Ne yazık ki, yıllar sonra Horadrim’in emri öldü ve manastırı tamamen boş bıraktı. Şimdiye kadar hiç kimse Dünya’nın altındaki kötülüğü izlemiyordu ve uzun bir hikayeyi kısaltmak için bazı garip şeyler olmaya başladı.

Manastırın etrafına çok sayıda köy inşa edildi ve zaman geçtikçe Diablo ruhu gizlice sızmayı ve tahribat yaratmayı başardı. Başarılarının zirvesi, Kral Leoric’i karanlığa çekmek ve ruh taşını açmak için onu etkilemekti, böylece onu serbest bıraktı. Bundan sonra Kral yavaş yavaş tipik dürüst, adil ve genel olarak fab adamı yakında CBlack King olarak adlandırılacak bir hükümdar haline çürüdü.

Sonraki kargaşa, birçok kişinin ölmesine neden oldu ve Diablo’nun terör saltanatının ne olduğunu kimse bilmeden yavaş yavaş Dünya’ya geri döndü. İşiniz – beklediğiniz gibi – içeri girip sonunda büyük kötü adamı halletmeye çalışmak. Sürpriz sürpriz. Ama bunun mantıklı olduğunu biliyorsun. Bir çeşit.

İstediğini al

Beklediğiniz gibi, bu geleneksel bir RPG, Diablo size görevinize başlamanız için üç farklı karakter stili seçeneği sunuyor.

Savaşçı

Büyük, kaslı, kıllı, kuşkusuz kılıçlar, kulüpler ve içinden sivri olan hemen hemen her şey ile kullanışlı olan kokulu adam … ama sihrin incelikleri söz konusu olduğunda biraz sınırlı. Eski gri maddeye biraz ışık olmasına rağmen, büyü kullanamayacağı anlamına gelir, ancak savaşçı, en zor ve bu nedenle en dayanıklı karakter olduğu için ilk gitmeniz için iyi bir karakterdir.

düzenbaz

Sightless Eye’ın Kızkardeşleri, dalma bölünmeleri ve uyluk boyu botları olan bir çeşit fantezi Spice Girls, ancak daha az tutum ile gevşek organize edilmiş bir atletik civcivdir. Savaşçılar kadar zor olmasa da, bu kızlar bir ok ve yayla biraz kullanışlıdır ve çoğu kadın gibi, bir parça hurdaya karıştıklarında bir şeyler atmada oldukça iyidir. Sonuç olarak, yakın çekim artıklarından kaçınmakta oldukça iyidirler.

Leave a Reply