Cossacks Indir

Cossacks Indir

Cossacks Indir

Cossacks serisi, dünya çapında 4 milyondan fazla kopya satan gerçek zamanlı strateji oyun türünün en çok satan ürünüdür. PC Bölgesi Kazananlar – Mükemmellik Ödülü ve bu türün tartışılmaz bir mücevher. Bu paket, orijinal Kazakları ve geliştiricilerin hayranlardan geri bildirimleri gerçekten dikkate aldığı iki genişletmeyi içerir ve bu sayede oyunu daha da geliştirmeyi başardılar. Sonuç, Rönesans sonrası Avrupa tarihinin kendi versiyonunu yazabileceğiniz neredeyse mükemmel ve oldukça gerçekçi bir strateji oyunudur.

Kazakları diğer RTS oyunları arasında parlatan şey derinliği ve kalıcı çekiciliği. 20 benzersiz ülke (her birinin kendi avantajları vardır), 200 görev, gelişmiş ekonomik ve politik sistemleri ve parlak çok oyunculu modu ile sayısız saatte birinci sınıf strateji oyunu sunuyor. Bunun gibi sadece birkaç oyun var ve hiçbiri Cossacks serisini bu kadar harika yapan gerçekçilik ve sadelik arasındaki mükemmel dengeye uymuyor.

17. ve 18. yüzyıllar genellikle Aydınlanma Çağı olarak adlandırılır. Bu yüzyıllar boyunca Avrupa kıtasında neredeyse sürekli bir savaş olduğunu nadiren duyuyoruz. Başka bir gerçek zamanlı strateji başlığı olan Kazaklar, bu dönemi kapsıyor ve özellikle ABD’de bir bilgisayar oyunu olsa da, herhangi bir medyada nadiren kapsanan bir dönemi gösteriyor. Buraya kadar yürüyen en güçlü ordulardan birinin ve yon’un haritaya ait olduğu bir zamandı … İsveç ?! Evet, sürekli tarafsız olan İsveçliler o zaman fakir Polonyalıların kanıtlayabileceği gibi korkunç savaşçılardı.

Kazaklar  , gerçek zamanlı strateji türü olarak bilinen şeylere bir giriştir. Daha uygun bir şekilde sürekli eylem stratejisi olarak adlandırılan bu dönüşü olmayan bu oyunlar, genel bir kongre dizisine yerleşti. Oyun alanının bir bölümünü gösteren eğik yön ana haritası, tüm oyun alanını gösteren daha küçük bir harita ve oyun durumunu yansıtan çeşitli bilgi kutuları vardır. Hepsi burada iyi idam.

Köylülerinizi her zamanki gibi kontrol edersiniz, onları araziyi çalışmaya veya yapı inşa etmeye yönlendirirsiniz. Yapılar kaynakları işlemek için gerekli tesisleri, askeri birlikleri eğitmek ve işe almak için çıkışları ya da araştırmaya yatırım için odak noktalarını temsil eder. Askeri birimleriniz daha sonra operasyon üssünüzü korumak için evde kalabilir veya fetih arayan haritayı dolaşabilir.

Kazaklar İndir

Oyun, dönemini kapsamaktadır. İngiltere, Prusya, Fransa ve Rusya gibi daha tanınmış ülkelere ek olarak Cezayir, Venedik ve Piedmont (Kuzey İtalya) gibi bazı olası girişler de dahil olmak üzere zaman çatışmalarında rol oynayan orduları temsil eden 16 ülke var. Uyrukların değişen yetenekleri, Rusya ve Ukrayna’nın (ve paralı asker özelliği ile diğer ulusların) kullanabileceği oyunun isim Kazakları gibi bazı benzersiz birimler ve birim savaş parametreleri ile temsil edilir.

Ne yazık ki, tarih meraklıları, istedikleri herhangi bir tarihi karşılaşmayı – örneğin 1683’teki Viyana kuşatması – sahne edemezler çünkü senaryo oluşturucu yoktur. Yapabileceğiniz en iyi şey iki ülkeyi rastgele bir harita oyununa bırakmak ve karşılaşmanın lezzetini yakalamaya çalışmak.

Solitaire oyuncusu için, “Kurtuluş Savaşı” (Ukraynalı, Amerikalı değil) ve Fransa’nın “Otuz Yıl Savaşı” gibi kampanyalara bağlı tek savaş senaryoları var. “Kaynaklar Savaşı” ve “Eski Manastır” ile mücadele gibi durumlara dayanan genel senaryolar olan Tekli Görevler vardır. Ve elbette, Rastgele Haritalar oyunları var. Çok oyunculu modda, siz ve ağa bağlı bazı arkadaşlarınız tarihi savaşlarla savaşabilir veya rastgele harita ölüm maçları oluşturabilirsiniz. Rasgele harita dışında, çok oyunculu veya tek oyunculu modlarda oynanabilecek oyun türleri birbirini dışlar. Tek bir oyuncu kampanyaları ve tek görevleri oynayabilir, ancak bunlar çok oyunculu modda kullanılamaz. Çok oyunculu modda, tarihsel savaşlar oynayabilirsiniz – gerçek olaylara dayalı tek savaş senaryoları – ancak kampanya veya tek görev yok. Bununla birlikte, rastgele oyun jeneratörü her iki modda da mevcuttur.

Microsoft’un  Age of Empires  serisi, en başarılı olduğu için bu tür oyun için bir ölçüt olarak kabul edilebilir, bu yüzden Cossacks  , AoE’den hem iyi hem de kötü için farklı  yollardan bir liste (kapsamlı olması gerekmez)  :

Kazakların  standardın biraz altına düşme yolları  : – AoE için kullanılan oyuncular  imlecin ana harita üzerinde hareket ederken imlecin neyle üzerine geldiğiyle ilgili bilgi eksikliğinden hayal kırıklığına uğrayacaksınız. Kaynaklar özellikle tıklandığında veya üzerine geldiğinde ne olduklarına dair hiçbir ipucu vermez. Oradaki ağaç yığınından odun alacağımızı tahmin edebiliriz, ama nereden taş alırız? Ah, o alanın etrafına saçılmış o taş deseni olmalı. Evet, yerdeki delikler madenleri destekliyor, ama hangileri demir hangileri kömür? Bir ya da iki maden inşa edene kadar gerçekten bilmiyorsun. (Altın oldukça kolay bir şekilde tespit edilebilir. Görünen küçük altın külçeleri vardır.) Bazı şeyler deneme yanılma yoluyla öğrenilmelidir. – Köylüler ne miktarda veya ne kadar kaynak taşıdıklarına dair hiçbir belirti vermiyorlar. Köylüler “inşa edip çalışmazlar”, inşa ederler ve orada dururlar. Tüm boş köylüleri vurgulamak için bir düğme olmasına rağmen, birinden diğerine geçmek için bir geçiş yoktur. – Tüm medeniyetler 18. yüzyıla kadar ilerlemiyor. Bu, bir bilgisayar oyununda gereksiz yere sert bir kültürel yargı gibi görünüyor. Bu, bazı belirsiz hiper-otantiklik uğruna yapılırsa, ele alınması gereken veya kaçırılan diğer ayrıntılar vardır. – Rastgele bir oyunun nasıl kazanılacağı açık değil. Görünüşe göre düşmanın her son kaynağını ve birimini silmelisiniz – oyuna harcanan sürenin yarısı silindiğinde çok eğlenceli değil. – Bilgisayar rakipleriyle diplomasi yok. Bu, bazı belirsiz hiper-otantiklik uğruna yapılırsa, ele alınması gereken veya kaçırılan diğer ayrıntılar vardır. – Rastgele bir oyunun nasıl kazanılacağı açık değil. Görünüşe göre düşmanın her son kaynağını ve birimini silmelisiniz – oyuna harcanan sürenin yarısı silindiğinde çok eğlenceli değil. – Bilgisayar rakipleriyle diplomasi yok. Bu, bazı belirsiz hiper-otantiklik uğruna yapılırsa, ele alınması gereken veya kaçırılan diğer ayrıntılar vardır. – Rastgele bir oyunun nasıl kazanılacağı açık değil. Görünüşe göre düşmanın her son kaynağını ve birimini silmelisiniz – oyuna harcanan sürenin yarısı silindiğinde çok eğlenceli değil. – Bilgisayar rakipleriyle diplomasi yok.

Kazakların Yolları  standardı aşar: – Köylüler, binalar ve toplar yakalanabilir. Binalar ele geçirilebilir ve kullanılabilir veya yıkılabilir. Binaların yıkımı anında gerçekleşmez. Sil düğmesine bastıktan sonra, bina ateş yakar ve sonra vurma noktalarını yavaşça yakar, buradaki yıkım hayranları için – kuvvetleriniz bir ulus boyunca bir kesik keserken atmosfer ekler. Ancak bu, orijinal sahibine binayı yeniden ele geçirmeyi başarırsa binayı restore etmesi için zaman tanır. Tesis sahibi bir binayı yeniden inşa etmek için köylü gücü uygulayabilir. – Memurlar, davulcular ve oluşumlar. Kışlalarınızda bir subay ve bir davulcu oluşturun ve piyadelerinizi oluşumlar halinde gruplayın, daha sonra bu oluşumun parçası olan askerler için tüm hareket emirleri için kanal görevi gören subayı tıklatarak onları kontrol edin. Bu, gerçek formasyon taktiklerine ve matkabına benzeyen gerçekçi dönem manevrasını tanıtır. Bununla birlikte, sadece üç formasyon vardır – rütbe, sütun ve kare (hızlı yürüyüş için değil, bir saldırı oluşumu için sütunlar.) Matkapın ince noktaları oyuncuya bırakılmaz (“Tekerlek sola!”) Ama etkisi aynı – alanı yürüyen ve süpüren muhteşem üniformalı kitleler. Açıklanamayacak şekilde, oluşumlar, fark edilebilir bir örüntü veya alaka düzeyi yokmuş gibi görünen belirli sayılarda gruplar (15, 36, 96, 120) kullanılarak yapılabilir. Oluşumlar yalnızca belirlenmiş mezheplerde yapılabilir. Örneğin, 14 Yeniçeri varsa, bir tane daha yapana kadar onları oluşturamazsınız. Eğer 17 ila 35 arasında bir tane varsa, 15 tane bir oluşum yapabilir ve diğerleri düzensizleşir. Artıklar, belki de ikame olarak düşünülebilir. (İpucu: Bu garip birimleri, kayıpları ona yaklaştırarak, formasyonu dağıtarak ve sonra yeniden şekillendirerek formasyona dönüştürün.) – Ekonomi, birimlerin korunması için altının harcanması gerektiğinde daha önemlidir. Silah ve topun ateş edebilmesi için demir ve kömürün (atış ve toz üretimini temsil eden) stoklanmış olması nedeniyle arz kavramı (tedarik hatlarında olmasa da) tanıtılmaktadır. Bu malzeme stoğunuz tükenirse, düşmanlarınız karşısında güçleriniz çaresiz olabilir. – Paralı askerlerin bakımı pahalıdır, ancak bir tutam içinde hızlıca yaratılır. Diplomatik merkeziniz, altın kaynağınız olduğu sürece sizin için çalışacak satın alınan ve ödenen birimler sağlayabilir. – Kaynaklar bitmiyor. Bu, kömür veya altın gibi maddeler için gerçekçi olmasa da, bu kaynakların bir ölçüde yakıt ve metallerin diğer birçok kaynağını temsil eden bir soyutlama olması daha pratiktir. Daha takdir edilen, ahşabın tükenmemiş olmasıdır. Ağaçlar yeniden büyür. Ayrıca, değirmen inşa etmek, otomatik olarak yiyecek için kendini yenileyen birçok tahıl dalgası sağlar (hala onları çalıştırmak için köylüleri atamanız gerekir), görsel olarak oyuna ekler ve oyuncuya çiftlikleri yeniden inşa etme ihtiyacını kurtarır.

Çok oyunculu destek

Ana menüden Çok Oyunculu’yu seçin. Makineniz İnternet’e bağlıysa, menüden “İnternet oyunları” nı seçin ve  dünyanın dört bir yanından Cossacks hayranları tarafından oynanan anonim bir “ana sunucu” barındırma oyununa  taşınırsınız . Bu yazı yazılırken (17 Mayıs 2001’de tam 9:15 Doğu ABD) çevrimiçi 27 oyuncu vardı. Daha sonra sayı 61’e yükseldi. Bu tür sunucuların tamamen açık olduğunu unutmayın. Herhangi bir kullanım politikası veya belirtilen kural yoktur, bu nedenle bazı standart, sivil olmayan İnternet davranışı ve kaba dil için hazırlıklı olun.

Oyun, iki düğümlü kablosuz Symphony LAN’ımızda test edildiğinde iyi oynadı. Ancak yine, oynanan çok oyunculu tarihsel senaryo, oyundaki hedefler hakkında hiçbir bilgiye sahip değildi ve hangi tarafın hakim olduğu hakkında net bir mesaj olmadan sona erdi.

Grafik

Grafikler net ve ayrıntılı. Birimler arasında ve arasında ayrım yapmak zor değildir. Manzara iyi tanımlanmış. Temsil edilen kültürlerin her biri için bireysel mimari stiller yaratmak için büyük çaba sarf ediyor gibi görünüyor. Oyuncular hoş görünümü takdir edecekler. Animasyonlar çeşitlidir ve pürüzsüzdür.

Ses

Her zamanki gibi, hastalandıktan sonra devre dışı bırakılabilecek biraz zorlayıcı bir müzik döngüsü var. Bunu yaptığınızda, Schubert’in E flat’teki Piyano Trio’yu (ana karakteri 1756-63 Yedi Yıl Savaşı’na katılan Barry Lyndon filminde yer alıyor), Carmina Burana veya yerelinizi geliştirmek için başka bir uygun parça gibi bir şey koyabilirsiniz. atmosfer oynamak. Diğer oyun sesleri arasında ağaçlardaki kuşlar, görevlerinde çalışan köylüler ve oluşumlar yürürken davul çalmaya çalışan yüksek sesle davulcu ve olağan savaş sesleri yer alıyor.

sistem gereksinimleri

Gerekli: Pentium 200MHz, 32 MB RAM, Windows 95/98, 1 MB video RAM, 200 MB sabit disk alanı, 8X CD-ROM sürücü, ses kartı ve DirectX 6.0.

Önerilen: Pentium II 233 veya daha iyisi, 64 MB RAM, 4 MB video RAM, 200 MB sabit disk alanı ve 12X CD-ROM sürücü.

belgeleme

Öğretici kampanya yararlıdır, ancak metnin bir kısmı yabancı ve düpedüz anlamsızdır, belki de İngilizce dışındaki bir dilden tercüme edilmiştir. Oyunu öğrenmek için öğreticiyi ve binalar ve birimler hakkında bilgi için kılavuzu kullanın. Kılavuz, çevrimiçi ansiklopedi gibi bazı ilginç tarihsel bilgilere sahiptir. Ama oyunun içinden ansiklopediye ulaşmanın bir yolu yok! Bununla birlikte, oyun başlamadan önce ayrı bir pencerede getirilebilir ve bu önerilir. Oynarken buna devam edin ve gerektiğinde aralarında ALT-TAB yapabilirsiniz. Kılavuzda, ne yazık ki bugünlerde norm, son dakika değişiklikleri ve hepsi ile eksik öğeler de var. Örneğin, çok oyunculu ölüm maçı üç farklı kazanma koşulu ile gelir: Skor, Bölge veya Toplam İmha. Görebildiğim bu koşulların hiçbir açıklaması yok. Ve benioku metin dosyasında en son bilgiler veya hatalar yok.

Ansiklopedide bir teknoloji ağacı vardır ve kılavuzda renkli olarak üretilmiştir. Bununla birlikte kitapta, binaları ve teknolojileri temsil eden simgeler neredeyse çözülemez ve tüm bölümü güzel ama işe yaramaz hale getiriyor. Ansiklopedideki interaktif teknoloji ağacı, silahlar ve dönem hakkındaki tüm yararlı gerçekler ve araştırmaların yanı sıra daha yararlıdır.

Özgünlük / Serin Özellikler

Oyunun en yenilikçi yönü formasyonlar özelliğidir. Büyük asker grupları önemli ölçüde azaltılmış çaba ile kontrol edilebilir ve oyunun lezzeti son derece artırılır. Bu, tatbikatın savaş alanında bir faktör olarak ortaya çıktığı bir çağdır ve bu buraya doğru bir şekilde yansır.

Sonuç olarak

Bir senaryo oluşturma aracının ihmal edilmesine rağmen, bu, oyun oyunu toplayıcısına ve bu dönemde belirli bir ülkeyi oynamak isteyen oyuncuya hoş bir ektir.

Leave a Reply