Company Of Heroes Indir

Company Of Heroes Indir

Size gişe rekorları kıran Yılın Oyunu adlı stüdyodan Homeworld ve Warhammer 40.000: Dawn of War, aksiyon stratejisinde bir sonraki devrim olarak geliyor. Company of Heroes  ,  Able Company’nin cesur adamlarının Avrupa genelinde savaştıkları sırada insanlığın tanıdığı en büyük savaşta hayatlarını getiren bir WW2  Gerçek Zamanlı Strateji oyunudur.

D-Day Normandiya istilasının açılış çekimlerinden itibaren oyuncular kendilerini zengin bir tek kişilik kampanyaya dalmış olarak bulacaklar. Bir kuşak tanımlayan kahramanların sinematik yoğunluğunu, cesaretini ve cesaretini, bir oyunda şimdiye kadar görülen en dinamik savaş alanının arka planında yaşayın.

Oyun  Company of Heroes  Normandiya Çıkarması: İkinci Dünya Savaşı en önemli anlarından biri dayanmaktadır. Bu olayı ilk elden deneyimleyebileceksiniz ve 70 yıl önce gerçekleşen tarihi bir anı gerçekten içine alacaksınız.

Bu yüzden ünlü D gününün kuzey Fransa sahillerine ulaşan orduya katılacaksınız ve ilk olarak, müttefik kuvvetlerin Alman düşmanını yenmek için zorlu bir savaşta savaşmak zorunda kaldığı tarihi askeri olayları yaşayacaksınız. çizgiler.

Oyunun sunduğu gerçekçilik etkileyici ve iletişim ekipmanı ve silah gibi binlerce askeri Normandiya sahillerine taşıyan amfibi araçlar gibi en önemsiz ayrıntılar korunuyor. Bu oyunu birinci şahısta geliştirirseniz, yalnız savaşmak daha da gerçekçidir, çünkü Alman Ordusu ve Müttefikler arasında bir savaş deneyimi yaşayacaksınız.

Company Of Heroes İndir
Oyun, aralarında ilerlemek için elde edilen birlikler birliği çalıştıran düşman hatlarının üstesinden gelmenizi sağlar. Tüm ünitelerinizi zayiat olmadan ilerletmeye çalışarak art arda ekranlarda Fransa boyunca ilerleyeceksiniz. Bu, geçen yüzyılın tarihinde efsanevi bir an yaşayabileceğiniz yüksek kaliteli bir oyundur.

Yine başlıyoruz … başka bir İkinci Dünya Savaşı oyunu, başka bir tıkla-sürükle  RTS , etkili bir şekilde başka bir Dawn of War genişletme paketi. Aslında, belki de değil Bu, 2006’nın Kahramanlar Şirketi’ni kutsayan bağımsız Tales of Valor gibi görünse de   , İkinci Dünya Savaşı zaman çizelgesine sıkı sıkıya bağlı ve gerçek zamanlı strateji cinsindendir, kesinlikle değil – ya da en azından olması planlanmadı – bir başka Savaş Şafağı. Bu iyi birşey.

Beni yanlış anlamayın, hala Dawn of War’ı çok sevdim. Ben onun devamı gibi herkes için sabırsızlanıyorum. İkinci Dünya Savaşı strateji oyunları üzerinde dizlerimde zayıf kaldım, ancak Company of Heroes beni diğerlerinin yaptığı kadar jöleye sokmadı, çünkü sadece Dawn of War oynamak gibi. Yakalama ve tutma mekaniğinin Warhammer 40.000 evreninde doğal hissettiğini hissettim ve hala yaptım, çünkü cafcaflı renklerle büyük bir nerdy oyununa dayanıyor. Ancak birliklerinizi, 2.Dünya Savaşı’nın kum ve köründe stratejik değeri olmayan bir alanda bir bayrak direği etrafında çalmak gerçeğe uymadı. Soyutlama beni ortaya çıkan oyuna geri gönderdi ve Valor Tales of Tallor’da baş tasarımcı ile tanışmam istenene kadar orada kaldım,

Yüzünde Valor Tales daha aynı, özellikle de bir başkasının tüm eğlencelerini izlemeye zorlandığınızda, ellerinizi almanıza izin verilmeden önce, elbette harika görünüyor. Aslında, her zamanki PC standartlarına uygun bir oyun için, Company of Heroes hala piyasadaki en iyi görünümlü RTS’dir. Relic, Tales of Valor ile sistem gereksinimlerini artırmayı planlamıyor, ancak taş duvarların arkasından sökülen cesetlerin ve patlamalardan kaynaklanan kabarık tozun görünümü hala etkileyici görünüyor ve çocuk benzeri bir neşenin sporunu kışkırtıyor. Yani bu cephede her zamanki gibi iş.

Değişikliklerin belirgin olduğu üç yeni kampanyanın ilkinde (ve umarım hala kalem aşamasında olan diğer iki kampanyada), endişelenecek tek bir yakalama noktası olmayacak. İlerlemek elbette başarı için gerekli bir yol olacaktır, ancak daha da ileriye götürmek için kaynakların eski öldürme ve sakatlıklarla elde edilmesi gerekecektir ve bu şeylerin tamamlanması çok eski zamanlardan beri çok fazla stok oluşturmuştur.

Bu radikal bir değişim gibi görünmeyebilir, ancak o zaman COH devrimci olmaktan ziyade daima gelişmiş ve parlak bir oyundu. Buradaki genetik materyal, hikayeyi ilerletmek için taktikler kullanarak ilerlemenin egemen olduğu World in Conflict gibi modem klasikler tarafından artırıldı.

Tales of Valor’un yapımını yönlendiren diğer tasarım düşüncesi, daha fazla üniteye sahip olmaktan uzaklaşmak ve bunun yerine sadece birkaçını teşvik etmektir.

“Bu, Yüce Komutan değil  ” diyor Relic Brian Wood, en sonunda oyuna gitmeme izin verecek gibi görünüyor. ”Bu büyük stratejik küresel ölçekli savaşı yapmaya çalışmıyoruz Odaklanmak istiyoruz ve Oyunun hikayesi açısından daha samimi bir his istiyoruz.

Bu samimi his, Normandiya’daki İngiliz birliklerinin göreli ordularına karşı yalnız bir Tiger tankını kontrol etmenizi sağlayan ilk görevde hemen karşınıza çıkıyor ve dar yollar ile ortaçağ taş duvarları arasında yolunuzu dokuyor. Bir strateji oyununda sadece bir tankın kontrolünüz altında olması garip ve neredeyse boş bir teklif gibi görünebilir, ancak Relic daha azının daha fazla olacağını umuyor.

“Bu kampanyanın tank komutanı olarak oyuncuyla meşgul olduğumu hissetmesini gerçekten istiyorum” diyor Wood. “İkinci Dünya Savaşı’nda, bir kaplanın bir araçta bir veya iki şutu olacaktı ve tamamen çıkarabiliyorlardı.

Tabii ki, ekranın önünde oturduktan sadece birkaç dakika sonra, yalnız ünitem durur ve mürettebatın yarısı onarım yapmak için dışarı fırlar. Şimdi yıkılan tek bir tank, bir RTS için en cazip bir öncül gibi görünmeyebilir, ancak bu, Relic’ten gelen adamın başka bir yeni uyarlama göstermesine izin veriyor, bu da Codemaster’ın 2004 RTS Askerleri: İkinci Dünya Savaşı Kahramanları’ndan ödünç alındı. bu da sahadaki tankları doğrudan kontrol etmenize izin verdi.

“Buradaki odak, taktik tank savaşını eğlenceli hale getirmek,” diyor Wood. “Company of Heroes’da piyadeleri çok iyi yaptık. Bu farklı kadroları bir araya getirmenin tüm kombinasyonu eğlenceliydi “

Görünüşe göre tanklarda öyle değil. Burada, duvarları çıkarmak ve araçlardan basan ateşi söndürmek için arayüzde yağmalamak zorunda kaldık.

Doğrudan ateşle ilgili en önemli şey, bir duvar korsanı gibi çalışmasıdır: Düşman birimlerini üstten görünüşü kullanarak görebilirsiniz ve böylece düşman, burunlarını köşeden püskürttükten sonra saldırılara uğrayacaktır. Tabii ki, doğrudan ateş olmak, bunun sadece doğrudan kontrol ettiğiniz birimler için işe yaradığı anlamına gelir, ancak ilginç olan şey, bunun tüm birimler için bir mekanik olmasıdır. Doğrudan ateş kontrolü altındaki birimlerin hatırı sayılır bir avantajı vardır, ancak dezavantajı, diğer birimlerin kendi cihazlarına bırakılmasıdır, bu da ilginç çok oyunculu olasılıklar sağlayacaktır.

Tek oyunculu kampanya yeni başlayanlar için bir tür giriş noktası ve gaziler için yeni bir saldırı açısı gibi görünüyorsa, çok oyunculu modda önerilen değişiklikler tüm olasılıkları kapsamayı amaçlıyor. Wood, Wehrmacht’ın ötesindeki yeni grupların girişini onaylamayı veya reddetmeyi reddetti (Sovyetlerin gecikmiş girişi sıcak bir şekilde karşılanacaktı), ancak en azından oyuncuların nasıl sınırlı bir ölçüde özelleştirebileceği konusunda temel bir değişiklik hakkında konuşabilirdi. çok oyunculu oyunlarda birim üretim. Plan, oyuncuların araçlar arasında geçiş yapabilmesi ve böylece Panzer Elite’inizi yapabilmenizdir.  Belki de hızlı hareket pahasına daha sert vurun Örneğin, ana hafif tankınız olarak, İngilizler olarak yeni Staghound’u veya Stuart’ı veya Amerikalılar, Greyhound veya Stuart’ı tercih edebilirsiniz. Anlaşma, bir savaştan önce birini seçmenin diğerini kilitlemesidir.

Bütün bunların metatag öğesi, oyuncuların rakiplerinin hangi birimleri tercih edebileceğini öğrenmesidir. Bir savaş veya baskın öncesinde bir kit veya karakter envanteri seçtiğiniz birçok kalıcı karakter FPS ve MMO’da yaygın olan bir prensiptir. Harita başlamadan önce kaynaklarınızı doğru şekilde yönetmezseniz, savaş başlamadan önce kaybedebilirsiniz. Bir RTS ortamında, bunun aşırı kısıtlayıcı olup olmadığı ya da Relic’in, taşıdığınız silahları sınırlamak açısından FPS yolunda taktiklere çok fazla dokunup dokunmadığı görülmelidir.

Wood, meydan okurcasına, oyun öncesi taktikleri tanıtarak Company of Heroes’un çevrimiçi oyununun herkes için çok daha zengin olacağından emin olarak, araçları karşılaştırılabilir hale getireceğiz, böylece oyunu dengesiz hale getirmeyecek. Bu, rakibinizi oyun dışında düşünebilmenin küçük bir kombinasyonu, bence farklı bir strateji ve çeşitlilik katıyor. “

Company of Heroes ve Dawn of Wor’u taze tutmayı başardıysa, onları takip eden genişletmelerin sunduğu çeşitlilik oldu.

Cepheler Karşısında Kahramanların Oyunu PC Oyunu

Aşağıda, Company Of Heroes Download’un Temel Özellikleri, İşletim Sisteminize ilk kurulumdan sonra deneyimleme olanağına sahip olacaksınız.

  • Görüntüler ve görsel efektlerin hepsi şaşırtıcı
  • Bulacağınız Her Türlü Silahı Kullanabilirsiniz
  • Koçluk seansları inanılmaz
  • Oyun gerçek bir vatansever
  • Tankları sürebilir ve oyundan helikopter uçabilirsiniz

MİNİMUM SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

İşletim Sistemi: Windows 7/8/10

İşlemci: Intel veya AMD Çift Çekirdekli CPU

Bellek: 2 GB RAM

Ekran Kartı: NVIDIA veya 128 MB VRAM’li AMD Kartı

Depolama: 13 GB kullanılabilir alan

[email protected] Administrator
Selam! Benim adım Fahad Ali ve ben Profesyonel Blog Yazarı ve Yazarım. Çoğunlukla Teknoloji, Denemeler, Hikayeler ve Gadget\\\'lar Üzerine Yazıyorum Çünkü Yeni Şeyler Keşfetmeyi Seviyorum. Umarım Yazılarımı beğenmişsinizdir. Teşekkürler

Leave a Reply