Burnout Paradise Indir

Burnout Paradise Indir

Oyun dergilerinde yeni şeyler işlerken izlenecek standart bir şablon prosedürü vardır. Bir oyun gazetecisi bir PR kişisini çalar (genellikle köpek yavrusu ezmesi olan güzel bir bayandan daha fazla değildir) ve örneğin Süper Ölüm Savaşı VI’ya ilgi duyduğunu belirtir.

Bundan sonra, PR kişi başka birine e-posta gönderir, başka birine e-posta gönderir, Amerika’da birisine e-posta gönderir, tatilde olur, böylece iz ölür, bu yüzden başka birine sorulur … Bu moda bürokrasisi harika oyun dünyasını bile enfekte eder .

Temiz hava

Asla, asla gerçekleşmeyen – ancak geçen ay gerçekleşen – telefonunuzun çalması, cevaplamanız ve Burnout Paradise’ın kıdemli yapımcısı San Shepherd. “Merhaba, benim adım San Shepherd ve Tükenmişlik konusunda kıdemli yapımcıyım” diyor. “Gelip oyunumu görmek ister misin?” Evet lütfen, büyük Danimarkalı ama henüz yaşayan Guildford aşk iri! Muhtemelen bilemeyeceğinizden daha özelsiniz.

Bu, Criterion’un (endüstri megaliti EA’nın bir yan kuruluşu unutma), her zamanki geliştirme evinizden farklı bir şey olduğunu ilk işaretimizdi. Onlarla daha önce hiç karşılaşmadık, çünkü  Burnout  ve  Black  PC’ye hiç girmediler – ama stüdyosunun yumuşak hubbubunda, davet edilen topluluk üyelerini izleyerek, PC sürümünü kontrol ederken rasgele atılan bir lastikte otururken Makinenin USB portuna takılan bir Rock Band gitarıyla Burnout Paradise (güçlendirmeyi sağlayan yükseltilmiş bir gitar boynu) her şey biraz özel hissetti.

Tükenmişlik Paradise İndir

Konsolda Burnout Paradise’ın sürekli piyasaya sürülen gelişimi büyüleyici ve her şeyi büyük bir götürü alacağımızı görüyoruz, daha çarpıcı (ancak oldukça ölçeklenebilir) grafikler, bir bataklık standardının üstünde ve ötesinde klavye kontrolü liman ve her türlü topluluk özelliği – tarihte biraz dabling yapmak gerekiyor.

Tükenmişliklerin ilk dört yinelemesi konsolda muhteşemdi – dikkat çekici bir hız hissi, komik çarpışmalar, yığın merkezli oyun modları ve giderek daha fazla seri ilerledikçe rakiplerinizin yayılması – yollardan uzaklaşmak ve yollardan uzaklaşmak, duvarlara odaklanmak ve kayalıklardan. Tüm bunlar biraz arkaik farklı ülkelerde, Street Fighter II’den bu yana her yarış oyunu veya avcıyla olan farklı ortamlarda jet-set anlaşmasında yattı   , bu yüzden Tükenmişlik Cenneti zarları yeniden attı. Crition, Guns N ‘Roses’i beklemeden şaşırtıcı bir şekilde, Cennet Şehri’ni dünyaya tanıttı – daha önce hiç görülmemiş, serbest dolaşan bir yıkım oyun alanı. Ya da en azından bu ölçüde değil.

Çarpmak ve yanmak

“Carmageddon II tüm zamanların en sevdiğim oyunuydu,” diye açıklıyor Shepherd, Paradise City’ye ilk geçici hızlandırma artışımı yaparken. “O oyunu sevdim – arabayı yarıya, yana, önden arkaya parçalamak ve parçalamak … O oyunu ölümüne kadar oynadım. Tükenmişlik Cenneti’ne geldiğimde, bu açık dünya deneyiminden bir kısmını almak için bir fırsattı ve bence gerçekten çok daha iyi bir oyun çünkü çok daha fazla derinliğe sahip. “

Paradise City daha sonra, farklı stil ve maddelere sahip dokuz bölgeye ayrılmış, geniş bir reklam panosu ağı, çökmek için gizli alanlar, arabalarınızı saklamak için hurdalıklar ve kıkırdayarak sürmek için uçurumlar. Şehir, aynı zamanda, her bir ana kavşağa bağlı çeşitli tonların (bkz. Wackier yarışları) yarışları ve zorlukları var – hepsi araba kilitlerine ve anlatılmamış araç katliamına yol açıyor. En iyi başarı şansı için şehrin düzenini öğrenmek zorunda olduğunuz için biraz da göz korkutucu olan harika bir oyun – ama yakın özlemlerden sonra senden kaçan ter miktarında benzersiz.

Yine de daha ilginç olan ve gelecekte belirtilmemiş bir noktada götürü bir miktar olarak sunulacak olan şey, Burnout çevrimiçi varlığı ve bu oyunda ücretsiz olarak konsol oyununa yığılan büyük güncellemelerdir ” PC sürümü başını geri yüklediğinde yükleyeceğiniz ilk şey, çeşitli arkadaşların istismarlarını detaylandıran bir Facebook-lite topluluk ekranıdır (Windows için Games’i havaya uçuracağından emin olunacak birleşik EA hizmetinden) Sudan CANLI), Ölçüt tarafından önerilen haftalık başarı hedefleri ve birçok ve çeşitli puan kartları ve skor tabloları Bundan sonra, konsol varyantında olduğu gibi, Paradise City şehri bir lobi gibi davranacak – her çevrimiçi oyun moduna erişilecek sürüş sırasında klavyenin hızlı dokunuşlarıyla.

Oynama özgürlüğü

Konsol Burnout Paradise’ın piyasaya sürülmesinden sonra Kriter’in fark ettiği şey, insanların sadece% 10’unun aslında düz yarışla uğraşmasıydı. Telemetrik gözleri herkesin üzerine geldi ve insanların çoğunun oyunun çevrimiçi yeteneklerini işemek için kullandığını gördü. Hava sahasında çemberlerden atlayarak bir kahkaha atıyorlardı ya da sahildeki rampalardan namlu yuvarlanıyorlardı. Bu nedenle, oyunlarını doğaya uygun olarak oynamamaları hakkında tüm isimler almak yerine, oyunun birkaç ücretsiz güncellemesi üzerine Kriter, asılı oldukları alanlarda, topluluklarının oynadığı türden ekstra içeriğe kazıklanıyor dışarı.

Örneğin, Freeburn zorlukları, siz ve diğer yedi bahisçiyi yarışmaya değil, dostluğa yakınlaştırıyor. Zamana karşı atlamalar üzerinde neredeyse özlüyorlar, sonra bir köprüye yarışıyorlar, böylece herkes metal kiriş çatısında tehlikeli bir şekilde atlamaya ve dengelemeye çalışır (ikinci görev, etraftaki makinelerden neşeli bir seslendirme korosuna tamamladığım bir görevdir. Ölçüt ofisleri, herkes köprüden bekledikten sonra beni komedi olarak başarısızlıkla izledi ve tekrar tekrar satın almadı).

Stunt Run, Marked Man ve Road Rage gibi çevrimiçi modların da yakın zamanda eklendiği bu Freeburn zorluklarının popülerliği vardı – tüm yeni alanların, yeni araçların, motosikletlerin (takviyesiz ama son derece çevik) ve belki de zaman içinde PC versiyonu için, uçağa binmeniz için uçaklar. Uçağın söylentisine kendime pek inanmıyordum ve sadece Kriter ziyaretçilerinin kitabında oturum açıyor ve 10 dakika önce saat açan arkadaşın RAF’tan olduğunu görüyordum bu beni gerçekten bu kadar çılgın olduklarına ikna etti.

Kriter, şu anda ilk kez orta menzilli PC’lerden umdukları teknik güç merkezlerine kadar, bu 60Hz Tükenmişlik hissini tam PC yeteneklerine kavuşturarak kendilerini rahat hissettiklerini iddia ediyor. çok daha ayrıntılı yol dokuları, daha iyi gölgeler, daha fazla mesafe çizme, gelişmiş hareket bulanıklığı ve çok teknik palaver ile ter atın. Her şeyi modderlere açmaktan henüz rahat hissetmiyorlar, bu ilk PC unvanları, ancak bir gün insanların arkadaşlarıyla uğraşmak için kendi Freeburn zorluklarını belirleyebilme olasılığını saymıyorlar . Gerçekten altını çizmek istedikleri şey, bunun başka bir genel bağlantı noktası olmaması, bunun bir Hız Kesme ve yapıştırma işi gerektirmediğidir. PC sürümünde her zaman 10 kişi çalışıyor,

Benim için en önemli Tükenmişlik faktörü, en azından benim için oyunun sadece dikkatini çekmemesinin yoludur – çenenin düşmesine, gözlerinin boş konsantrasyona boş bakmasına ve tükürük izlerinin ağzından yasak olarak inmesine neden olur. trafikten kaçınmaya çalışırsınız. Oynarken beni daha aptal gibi gösteren başka bir oyun yok. Ve işte hikayeniz sona ermek zorunda kalacağız, muhabiriniz bariyerden sonra mutlu bir şekilde bariyere çarpıyor – üç paralel monitöre bağlandığım ve bir havayolu şirketi olarak eğitim görüyorum gibi tüm dünyayı arıyorum pilot San Shepherd ile beni neden iş yerine davet ettiğini merak ediyordu ve önümüzdeki zeminde yavaşça toplanan küçük bir salya havuzu. Mutlu günler.

Wackier yarışı

Yıkıma anlam veren düğümler

  • Yarış

Siz ve rakipleriniz Paradise City’de uygun gördüğünüz herhangi bir rota ile sekiz konumdan birine yarışıyorsunuz. Trafikten kaçının, rakipleri çıkarın ve ekranın üst kısmındaki yanıp sönen yol adlarını en doğrudan rota için izleyin.

  • Yol Öfkesi

Sınırlı bir sürede belirli sayıda rakibi indirin – köprülere zorlayın, uçurumlardan atın, yaklaşan bir otobüsün yoluna hafifçe itin: matkabı biliyorsunuz.

  • İşaretlenmiş adam

Çevrimdışı, üç kez fazla betonda burun derinliğine girmeden, şehrin diğer tarafına ulaşmaya çalışırken, siyah FBI tarzı arabalardan kaçarken kendinizi buluyorsunuz. Online sırayla ‘o’ olmak ve herkes chasey-chasey ve çöküyor yerleştirir.

  • Dublör Koşusu

Esasen SSX ve Tony Hawk’un Tükenmişlik ile buluştuğu yer – çevrimiçi ya da kişisel memnuniyet için yarışmaya katılma, atlama, sürüklenme ve benzerleri için puan verilir. Fanboy rekoru bir milyarın üzerinde – aynı anda harika ve iç karartıcı bir başarı.

  • Yanma Rotası

Sadece belirli bir önceden belirlenmiş araba ile tamamlayabileceğiniz bir çevrimdışı zaman denemesi, tamamlanması bahsedilen aracın çorbalanmış bir versiyonunun kilidini açacaktır. Oyunda araba sayısı tüm dürüstlükte gereksiz sınırlarla sınırlıdır, ancak birçok farklı renkte gelirler.

  • Gösteri zamanı

Oyunun herhangi bir noktasında, slo-mo’ya tokat atabilir ve sürekli bir nokta-bazlı katliam noktasına girebilirsiniz. Daha fazla koç, hatchback ve Ford Cortinas, daha fazla rafa attığınız puandan sıçrarsanız – gerçekçilikle ilgili herhangi bir parça odadan keyifle kaçar.

[email protected] Administrator
Selam! Benim adım Fahad Ali ve ben Profesyonel Blog Yazarı ve Yazarım. Çoğunlukla Teknoloji, Denemeler, Hikayeler ve Gadget\\\'lar Üzerine Yazıyorum Çünkü Yeni Şeyler Keşfetmeyi Seviyorum. Umarım Yazılarımı beğenmişsinizdir. Teşekkürler

Leave a Reply